Luteina- przeoczona dawka

1. Data: 2003-05-28 06:49:37

Temat: Luteina- przeoczona dawka
Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyjmować progesteron od 15 do 26 dnia cyklu. Zaczęłam w sobotę
, ale niestety wczoraj rano skończyło mi sie pierwsze opakowanie
Luteiny i nie udało mi się załatwić recepty na następne. Nie wzięłam
leku wczoraj na noc i dziś rano. Czy może mi się przez to wszystko
rozregulować w cyklu???

**********Tashunko**********

2. Data: 2003-05-29 08:41:43

Temat: Re: Luteina- przeoczona dawka
Od: <m...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

ja przyjmuje tak samo i zawsze 2-3 dni po odstawieniu dostaje okres. Lepiej
kup ten lek jak tylko szybko się da.

3. Data: 2003-05-29 09:36:57

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "m...@f...poltronic.net" napisała:

> ja przyjmuje tak samo i zawsze 2-3 dni po odstawieniu dostaje okres.
> Lepiej kup ten lek jak tylko szybko się da.

Kupiłam :)
Wstyd przyznać, ale trąba ze mnie straszliwa. Recepta, którą miałam w
domu była bez daty i mogłam wykupić lek we wtorek. Mogłam,ale...nawet
na nią nie spojrzałam myśląc, że ma datę sprzed 2 m-cy!! Moja ginekolog
jest bardziej rozgarnięta ode mnie jak widać:)

Joanna

nadżerka
Ratunku włosy!!!!
Zapalenie na siatkówce