MACA

1. Data: 2003-09-10 08:45:51

Temat: MACA
Od: "horla" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktoś orientuje się, jak bardzo wartościowa jest MACA? jadłam ją wczoraj
pierwszy raz w postaci chrupkiego "chlebka", niestety na pudełku nie było
wypisanej wartości kalorycznej ani jakiejkolwiek innej...
nie wiem czy można ją stosować w diecie itp.

dzięki za wszelkie informacje!

2. Data: 2003-09-10 08:54:00

Temat: Re: MACA
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypisanej wartości kalorycznej ani jakiejkolwiek innej...
> nie wiem czy można ją stosować w diecie itp.

maca - to chyba raczej sama mąka - raczej dietetyczne to nie jest
warto zapytac na gr dieta coś tam

pozdr.
PO

olejek z nasion wiesiołka