MIGRENA

1. Data: 2003-07-28 13:21:46

Temat: MIGRENA
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam, czy macie jakiś dobry i szybki sposób na migrene? może jakiś domowy?

2. Data: 2003-07-28 18:01:49

Temat: Re: MIGRENA
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam, czy macie jakiś dobry i szybki sposób na migrene? może jakiś
domowy?

Proponuję na wszelki wypadek trzymać w domu Imigran (lub podobne - zomig,
maxalt) - w razie napadu zażyć. Jeśli napadowi towarzyszą mdłości to
Imigran dostępny jest też w ampułkach do zastrzyków...Kilka lat walczę już z
migreną i jak dotąd żaden domowy sposób mi nie pomógł... Ale jeśli chcesz to
przeczytaj tu np. :
http://www.migrena.com.pl/
http://www.resmedica.pl/zdart12003.html
http://www.kobiety.pl/podstrony/17/index11.html

DominikaNM

3. Data: 2003-07-29 11:12:51

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Kilka lat walczę już z
> migreną i jak dotąd żaden domowy sposób mi nie pomógł... >

Podpisuję sie po tym!

Jednak chwilowe ukojenie mi przynosi preparat kupiony u Bonifratrów na bazie
spirytusu i jakiś ziół. Ma łagodny zapach i gdy pocieram bolące skronie -
ulga! :) No i totalny spokój przy tym musi być.

Baba Jaga

4. Data: 2003-07-29 12:50:41

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisuję się pod powyższym.
A obecnie jest trochę tańszy odpowiednik Imigranu - Sumamigren.

pozdro, Magda

onkologia - pytania...
jak usunąć kaszaki
pigułki anty
kucie serca
akupresura, refleksoterapia- gdzie kursy, szkolenia