MIKI napisal....

1. Data: 2002-10-21 10:09:11

Temat: MIKI napisal....
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis na moja skrzynke wplynelo cos takiego...
-----------------
Witam serdecznie, mam prośbę. Czy mogę Ciebie prosić o zamieszczenie
poniższej treści na grupie.NIe mam pojęcia dlaczego nie mogę tego zrobić.Z
góry serdecznie dziękuję.

--------------------------------------

Więc wysyłam.....
------------------------------------
a...@p...onet.pl
Witam , mam problem z expresem .Albo zła kawa albo on nie działa poprawnie.
Kawa jest gorsz 10 razy od zwykłej rozpuszczalnej . 15 bar-ów to powinno w
zupełności wystarczyć. Zero pianki, już sam nie wiem.Proszę o pomoc
użytowników ciśnieniowych expresów do kawy.
Ja posiadam Delonghi Bar14f i nikomu go nie polecam ( chyba że mój jest
zepsuty)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-22 15:13:18

Temat: Re: MIKI napisal....
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie napisał:
> [...]
> użytowników ciśnieniowych expresów do kawy.
> Ja posiadam Delonghi Bar14f i nikomu go nie polecam ( chyba że mój jest

Moze na poczatek sprobuj z inna kawa,a pozniej bedziemy sie martwic
dalej, cierpliwosci a zostanie Ci wynagrodzone ptszna kawa z pianka (
taka przed chwila wypilam) Sylwia kofeinistka

Owsianka Knorra
RE: krewetki dla mojej dziewczyny
RE: dla Marychny z Elku
Sos mam nadzieję, ze nowy