[MM][DO] ;-)))))))) [sałatka z fasoli z ryba wedzona]

1. Data: 2003-08-11 11:00:02

Temat: [MM][DO] ;-)))))))) [sałatka z fasoli z ryba wedzona]
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu pisalem ze mozna by polaczyc doswiadczenia DO i MM. Tak
teoretycznie. Wtedy wszyscy mnie storpedowali i na św. p. Plocmanie i tu.

a tu nagle zwykla awaria i zaraz pojawia sie wymiana diet, porad i ogolna
fraternizacja ;-))))

Widze np ze optymalni doradzaja MM o wplywie tluszczy na IG.

idzmy wiec naprzod pod haslami:

Dietetycy wszystkich krajow łączcie sie!

Po Europie krązy widmo, widmo diety!

;-)

musta

2. Data: 2003-08-11 11:01:38

Temat: Re: [MM][DO] ;-)))))))) [sałatka z fasoli z ryba wedzona]
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakis czas temu pisalem ze mozna by polaczyc doswiadczenia DO i MM. Tak
> teoretycznie.

Najpierw odniosłam się do Twojego pomysłu z optymizmem, ale po przeczytaniu
wypowiedzi paru optymalnych mi przeszło. Ale, trzymam za Ciebie kciuki
Musta.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie chyl czoła przed żadnym bogiem,
dopóki nie jesteś przekonany, że ten bóg na to zasługuje.

3. Data: 2003-08-11 13:40:31

Temat: [zupa z soczewicy i fasolka szparagowa dla trolli]
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tu nagle zwykla awaria i zaraz pojawia sie wymiana diet, porad i ogolna
> fraternizacja ;-))))

poczekaj az reszta aktywnych ( ok.20 osób) optymalnych nauczy sie obsługiwac
niusy :)
niech wyjda ze stodoły to dopiero bedzie wesoło :) nijaki Alex kay pisał cos
o tym ,ze sie boja ujawnić na publicznych serwerach:) skad u nich takie lęki
i ksenofobia dietetyczna?

4. Data: 2003-08-11 14:29:15

Od: "Georges" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o tym ,ze sie boja ujawnić na publicznych serwerach:) skad u nich takie lęki

wypowiedz swiadczaca o wysokim (bardzo) poziomie piszacego. A moze optymalni
nie widza potrzeby "bicia piany" wylacznie dla "przyjemnosci" jej bicia?

5. Data: 2003-08-11 15:00:28

Temat: Re: [fasolka szparagowa dla trolli i jajko sadzone]
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bh89nu$1kt$1@inews.gazeta.pl,
Georges <g...@N...gazeta.pl> typed:

In news:bh8a2v$33f$1@inews.gazeta.pl,
Georges <g...@N...gazeta.pl> typed:

In news:bh897r$sq8$1@inews.gazeta.pl,
Georges <g...@N...gazeta.pl> typed:

> wypowiedz swiadczaca o wysokim (bardzo) poziomie piszacego. A moze
> optymalni nie widza potrzeby "bicia piany" wylacznie dla
> "przyjemnosci" jej bicia?

A ironia to taki owoc.

Karola

6. Data: 2003-08-11 15:15:33

Temat: Re: [DO] Tematem grupy jest dieta - a nie osoby na diecie
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
cos
> o tym ,ze sie boja ujawnić na publicznych serwerach:) skad u nich takie

Akurat co do lęków to właśnie widać wyraźnie w jaką wpadliście panikę przed
optymalnymi.
Nie zapominaj, że optymalni mają dokładnie takie same prawa dyskutowania
tutaj jak Ty i wszyscy inni dietowicze. I zacznij w końcu pisać coś na temat
swojej diety, a nie na temat optymalnych. Bo oni nie są tematem tej grupy.
Tematem jest DIETA, a nie OSOBY na diecie.
Czy tak trudno to zrozumieć???

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

7. Data: 2003-08-11 15:32:35

Od: "Georges " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ironia to taki owoc.

Dzikuje za komplement!!! (encyklopedia "Larousse'a - tom 12"- slowo ironie)
Widzisz, nawet nie wiedzialem ze takie wyrafinowane metody znam ;) !!!

Jeszcze raz dziekuje!!!
Jurek

8. Data: 2003-08-11 15:38:12

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obsługiwac
> niusy :)
> niech wyjda ze stodoły to dopiero bedzie wesoło :) nijaki Alex kay pisał

Witam
jak to ma sie do Twojej znajomosci niusow i netykiety.
W watku z 27.07.03 przekopiowales kilka wypowiedzi, byc moze z innej grupy.
Z kolei 28.07 w tym samym watku nt [diety niskoglikemiczne] chcesz sie
wprosic do misiczki na urodziny, nie zmieniles ani tematu watku, jak to
misiczka napisala w watku o zasadach panujacych na grupie.
24.07 o godz11:41 znowu cos wkleiles, nie dopisujac ani slowa.
Wiec skonczmy wreszcie te przekomarzania, i jezeli znajdziemy wspolne tematy
to pogadajmy.
Pozdrawiam
maf
------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

9. Data: 2003-08-11 16:10:02

Temat: Re: [MM][DO]
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Europie krązy widmo, widmo diety!
Witam
Widmo diet juz dawno krazy, wystarczy przejrzec czasopisma kobiece.
Wracajac do tematu, to napewno jest tak, ze niektore posilki czy tez
potrawy, mamy wspolne, tzn w zasadach swojej diety, bilans calodzienny
napewno rozny. odpowiedzialem na twoj list na plocmanie. Mysle , ze
moglibysmy /MM i ZO/ spotkac sie przy suto zastawionym stole, i kazdy bylby
zadowolony.
Pozdrawiam
maf
-------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

10. Data: 2003-08-11 16:13:13

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> jak to ma sie do Twojej znajomosci niusow i netykiety.
> W watku z 27.07.03 przekopiowales kilka wypowiedzi, byc moze z innej
grupy.

było to z plocmana dyskusja pomiedzy Musta i Krysią

> Z kolei 28.07 w tym samym watku nt [diety niskoglikemiczne] chcesz sie
> wprosic do misiczki na urodziny, nie zmieniles ani tematu watku, jak to
> misiczka napisala w watku o zasadach panujacych na grupie.

chyba nie wprosic tylko obiecałem jej tekst o diecie optymalnej po którym
miała stracic wiare w ludzkość

> 24.07 o godz11:41 znowu cos wkleiles, nie dopisujac ani slowa.

jak zauważyłes pewnie nie brałem udziału w dyskusji w całym watku. na pewnym
poziomie ja tez nie dykutuje :0

> Wiec skonczmy wreszcie te przekomarzania, i jezeli znajdziemy wspolne
tematy
> to pogadajmy.

te przekomarzania wynikaja niestety z głupkowatej propozycji zaznaczania
kazdego postu w zalezności od diety na jakiej sie jest autorstwa Krystyny.

Re: PROPOZYCJA:pl.dieta.opty malna
[DO] Ogłoszenie
(DO)Pytanie do optymalnych
[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A