[MM] SZCZECIN??

31. Data: 2004-03-15 11:19:58

Temat: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spoox, moze byc i sauna, ale co to RKF???
> Hania

RKF to jest rodzinny klub fitness na Jagiellońskiej róg Boh. Warszawy.
Ja tam chodzę, ale tylko na saunę.
Jeśli Cię to interesuje, to podam telefon i stronę www
tel. 485-00-35

http://www.rkf.com.pl

Jest tam basenik z zimną wodą i miła atmosfera.
Szatnie dla kobiet i mężczyzn są oddzielnie, jeśli chcesz wiedzieć.
itd, itd.

Janusz.

32. Data: 2004-03-15 13:43:00

Temat: Re: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>http://www.rkf.com.pl
>
>Jest tam basenik z zimną wodą i miła atmosfera.
>Szatnie dla kobiet i mężczyzn są oddzielnie, jeśli chcesz

Oo, nie wiedzialam, ale na basen chodze poplywac albo pofikac na aquarobicu,
siedzenie to imo strata czasu, a tego wciaz brakuje ;-))))

Pozdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

33. Data: 2004-03-15 14:04:06

Temat: Odp: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oo, nie wiedzialam, ale na basen chodze poplywac albo pofikac na aquarobicu,
> siedzenie to imo strata czasu, a tego wciaz brakuje ;-))))
> Pozdrowki
> Hania

Ja żyję wolniej. Dużo wolniej. Nigdzie mi się nie spieszy. I tak wszyscy dojdziemy
do tego samego kresu ... :-)
Ten co biegnie i ten, co sobie idzie spokojnie ...
Wyluzowany Janusz ....

34. Data: 2004-03-17 09:01:12

Temat: Re: [MM] SZCZECIN??
Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to jak bedzie ze zlocikiem? mnie pasuja piątki, soboty, niedziele,
poniedzialki i wtorki, ze srodą i czwartkiem jest roznie,, ale tez da sie
czasem cos wycisnąć..
mysle ze obojetnie kto.. stary czy mlody, smark czy skamielinka, z
obojetnie jakiej diety moze pofatygowac sie na spotkanko, na którym pogadamy
jak ludzie i powymieniamy doswiadczenia..
Pozdrawiam.. Alma ;)

35. Data: 2004-03-17 11:12:48

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obojetnie jakiej diety moze pofatygowac sie na spotkanko, na którym pogadamy
> jak ludzie i powymieniamy doswiadczenia..

A po spacerze sobotnim lub niedzielnym po parku Kasprowicza
czyli w amfiteatrze na górze na piwku niedobrze by było?
Godzina do uzgodnienia. Jeśli mogłoby tak być,
to trzeba wymyśleć, jak się rozpoznamy, no nie?

Proponuje i pozdrawia:
Janusz (stary jak niewiem co). :-)

36. Data: 2004-03-19 07:03:40

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Godzina do uzgodnienia. Jeśli mogłoby tak być,
>to trzeba wymyśleć, jak się rozpoznamy, no nie?

no to jak-niedziela godzina 16 amfiteatr-piwko?

POzdrowki piatkowe

37. Data: 2004-03-19 10:10:36

Temat: Re: Odp: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wszyscy dojdziemy
>do tego samego kresu ... :-)
>Ten co biegnie i ten, co sobie idzie spokojnie ...

No to jak-amfiteatr-niedziela-16-piwko?

38. Data: 2004-03-19 10:36:55

Temat: Odp: Odp: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to jak-amfiteatr-niedziela-16-piwko?
>
> Hania

No to jeszcze jak się rozpoznamy i gdzie zbiórka?
Rozumiem, że przyjdą wszyscy chętni?
Janusz.

39. Data: 2004-03-19 10:39:59

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hania
> --

No to jeszcze jak się rozpoznamy i gdzie zbiórka?

Coś nam się posty zdublowały ..... :-)

40. Data: 2004-03-19 15:27:19

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No to jeszcze jak się rozpoznamy i gdzie zbiórka?
>Rozumiem, że przyjdą wszyscy chętni?
>Janusz.
>
>Coś nam się posty zdublowały ..... :-)

ano zdublowaly - dzis gazeta mi nie widzi polnewsow ;-)
no nie wiem, mozejakis sztandar? ;D
Ale zobacz, nikt sie nie odezwal...

Dieta lodowa ;)
Rewelacyjny preparat ziołowy