MM cukinia z mlekiem

1. Data: 2002-11-19 13:46:01

Temat: MM cukinia z mlekiem
Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jadłam ostatnio cukinię gotowaną z mlekiem ( cukinia gotowana osobno,
posolona i potem zalana na telerzu przegotowanym mlekiem, podawana na ciepło
oczywiście) Smakowalo to całkiem nieźle. Niewiem czy takie danie może byc
zgodne z MM, bo cukinia to chyba jednak węglowodan choć o bardzo niskim IG
Basia

2. Data: 2002-11-19 14:50:55

Temat: Re: MM cukinia z mlekiem
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam ze staracie sie byc swietsi od papierza MM wcale nie nakazuje
absolutnego rozdzielenia weglowodanow i tluszczu. Tylko tych z wysokim IG.

przepis z "Jesc aby schudnac" Musaka - zapiekanka z baklazanow z miesem
mielonym i zoltym serem... i co gdzie tu jest osobno?

bardzo to lubie

kwas chlebowy
Witam
dieta