[MM] druga faza?

1. Data: 2003-08-24 11:26:04

Temat: [MM] druga faza?
Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Może ktoś mógłby mi pomóc, otóż od ponad pół roku jestem na MM. Schudłam
tyle ile sobie założyłam, że schudnę i choć chciałoby się jeszcze
zrzucić, to niestety waga ani drgnie. Ale ponieważ moje BMI waha się w
okolicach 22 - 22,3 to chyba muszę uznać, że to moja optymalna waga i
tyle. A doścignięcie ideału wagowego sprzed 10 lat jest zwyczajnie
niemożliwe.
Dlatego coraz częściej odbiegam od ścisłych zaleceń I fazy MM, ale boję
się żeby nie przegiąć w drugą stronę i nie utyć. Może mi ktoś napisać
jakie są konkretne wskazania dla II fazy? Czy wolno jeść np. ciemne
pieczywo z masłem/serkiem itp. czy nie? Czy wolno tłuszcze łączyć z
węglowodanami o IG do 50? Czy wolno jadać coś o IG powyżej 50 czy tylko
sporadycznie - jako odstępstwo?
TIA

--
Asiek