MM - i rodzinka

1. Data: 2003-01-30 09:32:13

Temat: MM - i rodzinka
Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaloze sie, ze wiekszosc z Was w domu gotuje zgodnie z MM
tak wiec i rodzinka wcina pyszne dania a la Monti.
Moj maz rano zjada chleb pelnoziarnisty - (nie do konca MM)
z pasztetem sojowym, w poludnie jakas salatke z mieskiem (kochane
pojemniczki!)
a wieczorem jakas zupke mm albo inne danie.

I zauwazylam, ze schudl 2 kg! (pije piwo - wiec tylko tyle)i jest bardzo
zadowolony,
ze non stop wcinamy straczkowe.
Mam nadzieje, ze mu nie przejdzie

A u Was jak jest?

Pozdrawiam

Margolcia

2. Data: 2003-01-30 10:34:45

Temat: Re: MM - i rodzinka
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u Was jak jest?

moja zona gotuje mi pysznie MM i sama tez je takie obiady tylko ze z
pieczywem i schudla 3 kg

co stanowi 6% jej wagi! zeszla juz do 18 bmi i niewiem czy kiedys jej wiatr
nie zmuchnie ;-)

musta

3. Data: 2003-01-30 10:49:21

Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u Was jak jest?

hmm... ja gotuję sam, bo jestem kawalerem (starym, oj starym:P)
co prawda mam gosposię, ale ona przy 1,60 waży 41kg i bałbym się ją
poczęstować montim, więc trzymam ją od diet z daleka:)

nemo

4. Data: 2003-01-30 11:25:10

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolcia" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zaloze sie, ze wiekszosc z Was w domu gotuje zgodnie z MM
> tak wiec i rodzinka wcina pyszne dania a la Monti.

Mój mąż z "pewną taką nieśmiałością" podszedł do MM. Najpierw wyprosiłam,
żeby przestał jeść frytki i ziemniaki, a potem.....poszło z górki. Do
niczego więcej go już nie namawiałam, sam dał się wciągnąć i od początku
grudnia schudł ze 112 kg na 103 i chudnie dalej w zastraszającym tempie
:-))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

5. Data: 2003-01-30 11:44:19

Od: "DJB" <d...@h...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

to az tak mozna spasc z wagi

pocieszajace:))

--
http://www.hsv.gda.pl see it

6. Data: 2003-01-30 15:23:04

Od: "Robert" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was
Też się wkońcu odezwę :)
Można nawet znacznie więcej Ja spadłem juz ze 20 kg :)
Ale przyznać się musze szczerze że nie tak do końca się stosuję do zaleceń
MM.:( niesty

7. Data: 2003-01-30 15:25:08

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-01-30 17:06:08

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zaloze sie, ze wiekszosc z Was w domu gotuje zgodnie z MM
> tak wiec i rodzinka wcina pyszne dania a la Monti.

Gotuje sama dla siebie, ale czasami jada u mnie kuzynka. Jest straszną
przeciwniczką wszelkich diet :-) Gdy zjadła u mnie pierwszą MM-kolację,
wpadła ... jak śliwka w kompot! Też jej się zachciało takiego jedzonka :-)
Niedawno była u mnie na śniadaniu i zachwyt jest podtrzymany! A dodam, że było
to śniadanko skromne, bo mi się fundusze na styczeń skończyły ;-)

W każdym razie ostatnio zażyczyła sobie lekcji z przyrządzania soczewicy :-)

Gosia

9. Data: 2003-01-31 10:25:11

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):

> Mój mąż z "pewną taką nieśmiałością" podszedł do MM. Najpierw wyprosiłam,
> żeby przestał jeść frytki i ziemniaki, a potem.....poszło z górki.

Misiczko, a jak dzieciaki? Czy Twoja dieta ma jakiś wpływ na ich dietę?
U mnie się to zmieniło o tyle, że jemy wszyscy mięso, rybę na parze (a
nie smażoną), ale chłopaki jedzą to z ziemniakami czy kaszą. Ale
zauważyłam, że kupuję inne słodycze: gorzką czekoladę i sezamki ;-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

10. Data: 2003-02-01 09:47:16

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
sics...

> Misiczko, a jak dzieciaki? Czy Twoja dieta ma jakiś wpływ na ich dietę?

Dzieci jedzą w domu tylko kolację, resztę posiłków w przedszkolu. Ale
kolacja nie jest zgodna do końca z MM. Co do słodyczy dla nich , to też
staram się poprzestać na czekoladzie. No i owoce.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Życie to ciekawość. Jeśli nie jesteś ciekawy, oznacza to, że leżysz w trumnie
http://www.misiczka.com

MM Ser sojowy
MM
Puszyści uszy do góry precz z wieszakami
MM i zupa pieczarkowa
Maka Zytnia rozowa 2000