MM jak liczyć białka ?

1. Data: 2004-01-20 12:38:39

Temat: MM jak liczyć białka ?
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Chcę wraz z mężem przejść na MM.
Czy ktoś z Grupowiczów mógłby mi podpowiedzieć jak liczyć białka i co
najlepiej jeść ? Gdzie w sieci mogę znaleźć np. ile białka zawierają dane
produkty (soczewica zielona, czerwona, fasola mung, groch, fasola, ser biały
i inny nabiał, różne mięsa).
Wiem, że powinno się dziennie jeść od 1-2 g białka na każdy kilogram swojej
wagi.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam,

Joanna

2. Data: 2004-01-20 13:53:40

Temat: Re: MM jak liczyć białka ?
Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Np.: http://www.dieta-optymalna.info/tabele.php

3. Data: 2004-01-20 15:43:27

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
biały
> i inny nabiał, różne mięsa).
> Wiem, że powinno się dziennie jeść od 1-2 g białka na każdy kilogram

przepraszam, ale w MM nic sie nie liczy.
tylko jedz potrawy o Ig mniejszym niz 35 i bedezie OK.

poza tym kup sobie ksiazke

musta

4. Data: 2004-01-20 17:53:46

Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Książki już kupiłam...teraz czekam kiedy dojdą.
Ale wytłumacz mi proszę, dlaczego to się nie liczy....gdzieś czytałam że
jednak tak.

Joanna

5. Data: 2004-01-20 21:14:29

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> przepraszam, ale w MM nic sie nie liczy.
> tylko jedz potrawy o Ig mniejszym niz 35 i bedezie OK.

Jej nie chodziło o proporcje, jak w optymalnej, tylko o zjadanie
wystarczającej ilości białek :)

pozdrawiam, misiczka

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

6. Data: 2004-01-20 23:29:20

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wraz z mężem przejść na MM.
> (...)
> Wiem, że powinno się dziennie jeść od 1-2 g białka na każdy kilogram
swojej
> wagi.

Ale to wiesz chyba nie z założeń MM (?)
MM jest dietą jakościową a nie ilościową i nie narzuca ograniczeń
innych niż wykluczenia poszczególnych grup produktów w kolejnych
fazach...

pzdr/H

7. Data: 2004-01-21 08:47:48

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" napisał

> Ale to wiesz chyba nie z założeń MM (?)
> MM jest dietą jakościową a nie ilościową i nie narzuca ograniczeń
> innych niż wykluczenia poszczególnych grup produktów w kolejnych
> fazach...

No wlasnie chyba jednak MM mowi o bialkach, cos okolo 1-2g bialka na kg masy
wlasciwej.
Podstawa jest IG produktow, ale te bialka tez sa gdzies w zasadach ujete.
Dokladnie nie pamietam - na pewno warto sprawdzic w ksiazce ;)

Pozdr
Kafka

8. Data: 2004-01-21 08:56:28

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jej nie chodziło o proporcje, jak w optymalnej, tylko o zjadanie
> wystarczającej ilości białek :)

ale co to ma do MM?

serio, nie wiem skad to sie wzilelo ale jakos tak sie przeplata w zwizku z
ta dieta.
Czy to jest tego rodzaju stwierdzenie jak fakt ze trzeba sporzywac 500mg
witaminy C? czyli prawda ale bez zwiazku z dieta MM?

musta

9. Data: 2004-01-21 09:01:37

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> Podstawa jest IG produktow, ale te bialka tez sa gdzies w zasadach ujete.
> Dokladnie nie pamietam - na pewno warto sprawdzic w ksiazce ;)

OK :)
"Jesc Aby Schudnac" rozdz.2 str.33-34 :)
min. 55g/kg masy ciala dla kobiet
70g dla mezczyzn
min. 15% dziennego "dowozu energetycznego"
W nastepnych ksiazkach jakos sie autor na tym nie skupial.
Sprawdze w wolnej chwili "Diete dla biznesmena", ale nie
kojarze zeby bylo jedno z podstawowych zalecen
nowoczesnej MM...

pzdr
Hoody

10. Data: 2004-01-21 09:08:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hoody w wiadomości news:400e401d@news.home.net.pl pisze:

> "Jesc Aby Schudnac" rozdz.2 str.33-34 :)
> min. 55g/kg masy ciala dla kobiet

???

kregosłup rtg ????
prosze o ocene jadlospisu