MM mleko i owsianka

1. Data: 2003-03-20 09:36:09

Temat: MM mleko i owsianka
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

zachęcona entuzjastycznymi postami z tej grupy też postanowiłam spróbować
MM. przeczytałam "szczupłą bez wyrzeczeń" i śledzę, co piszecie, ale
wątpliwości oczywiście mam.

zaczęłam 2 tygodnie temu. odstawienie pieczywa i białej mąki przyszło
zaskakująco łatwo, słodyczy też, bo właściwie wcześniej nie jadłam. gorzej z
musli (w bardzo wielu jest cukier, wcześniej nie zwracałam na to uwagi) i
owocowym jogurtem (takim prawdziwym, nie z aspartamem).

no więc mam dwa pytania śniadaniowe:

czy owsianka na chudym mleku z rodzynkami i orzechami jest MM? a na wodzie?
(bez cukru, bez miodu rzecz jasna)

czy mleko 0,5 proc. jest dozwolone, czy powinno być zupełnie odtłuszczone?

dzięki z góry,

ps seva, już jest nas dwoje wege na MM.

2. Data: 2003-03-20 09:43:40

Temat: Re: MM mleko i owsianka
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy owsianka na chudym mleku z rodzynkami i orzechami jest MM? a na
wodzie?
> (bez cukru, bez miodu rzecz jasna)

Na mleku bez rodzynek i orzechów.

> czy mleko 0,5 proc. jest dozwolone, czy powinno być zupełnie odtłuszczone?

Może być 0,5 proc. z tego co wiem. Zresztą sama takie stosuję.

---
Pozdrawiam,
MAGDA

3. Data: 2003-03-20 09:46:22

Od: r...@o...pl (Rougette) szukaj wiadomości tego autora

> czy owsianka na chudym mleku z rodzynkami i orzechami jest MM? a na
wodzie?
> (bez cukru, bez miodu rzecz jasna)

orzechy mogą być, ale ostrożnie, bo to I faza, a rodzynki w ogóle
odpadają...

> czy mleko 0,5 proc. jest dozwolone, czy powinno być zupełnie odtłuszczone?

Moze być od 0,0% do 1.5%, zależy, ile się tego mleko stosuje, jeśli b.
często, to takie 0.5% jest w sam raz, jeśli rzadziej, to można też i 1.5%...

> ps seva, już jest nas dwoje wege na MM.
;-) Nie dwoje, a troje:-)

Pozdrawiam, An.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2003-03-20 10:02:38

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> orzechy mogą być, ale ostrożnie, bo to I faza, a rodzynki w ogóle
> odpadają...

dzięki za odpowiedzi. to mnie zmartwiłyście tymi rodzynkami. mogę dodać do
owsianki coś innego "dosładzającego"? jakieś suszone owoce?

no to jeszcze jedno pytanie. mówicie, że ostrożnie z orzechami w I fazie.
czyli nie bardzo mogę dosypywać garść orzechów czy pestek słonecznika do
każdej surówki?

> ;-) Nie dwoje, a troje:-)

fajnie :-)

5. Data: 2003-03-20 10:09:43

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za odpowiedzi. to mnie zmartwiłyście tymi rodzynkami. mogę dodać do
> owsianki coś innego "dosładzającego"? jakieś suszone owoce?

Suszone morele są jak najbardziej na miejscu.

> no to jeszcze jedno pytanie. mówicie, że ostrożnie z orzechami w I fazie.
> czyli nie bardzo mogę dosypywać garść orzechów czy pestek słonecznika do
> każdej surówki?

Pestki słonecznika jak najbardziej, ale z orzechami umiarkowanie.

---
MAGDA

6. Data: 2003-03-20 10:15:36

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Suszone morele są jak najbardziej na miejscu.
>
> Pestki słonecznika jak najbardziej, ale z orzechami umiarkowanie.

dzięki!

MM - kilka pytan
Z iluzji świata do Rzeczywistości Stworzenia
MM-proszę o inf.
(DO) watrobka drobiowa
zdrowa dieta