MM - topografia chudnięcia

1. Data: 2002-12-02 10:13:20

Temat: MM - topografia chudnięcia
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich montiniakowcow. Stosuję metodę MM od niecałego miesiąca i, mam
wrażenie, ze skutkiem. Niestety, nie lubiąc niemiłych wieści, nie zważyłem się
na początku tej kuracji i teraz nie mam obiektywnego punktu odniesienia do
oceny jej skuteczności. Mogę więc tylko pochwalić się, że tak "na oko" efekty
odchudzania są ewidentne i po prostu rzucają się w oczy. Zaobserwowałem
jednak, że w jednych partiach cielska zmniejszenie warstwy tluszczowej jest
większe, a w innych mniejsze, o ile w ogóle nie daje się jeszcze zauważyć (mam
nadzieję, że "jeszcze"). I tak: wyraźnie zmniejszyly się pokłady sadła po obu
stronach brzucha; stały się znowu widoczne niektóre żebra, natomiast sam
brzuch, aczkolwiek nieco mniejszy, dalej jest zbyt pokaźny. Chyba zmnieszyło
się dupsko. Zmniejszyly się również fałdy na przegubach, a tzw. byczy kark jest
teraz nieco mniej byczy. Natomiast w niewielkim stopniu skurczyła się szyja -
"efekt chomika" pod uszami jak był, tak jest, no może trochę mniej.
Najważniejsze jest jednak to, że reżim metody MM jest na tyle łagodny, że mam
ochotę kontynuować. O ziemniakach już zapomniałem, pieczywo to tylko
pelnoziarnisty chleb słonecznikowy, do herbaty i kawy - słodzik - to w zasadzie
cala dieta. Poza tym jem tak jak przedtem, nie jestem w zasadzie nigdy głodny i
czekam na ciąg dalszy chudnięcia.
Pozdrawiam wszystkich
Andrzej

2. Data: 2002-12-02 14:16:52

Temat: Re: MM - topografia chudnięcia
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To gratuluje i trzymaj tak dalej...HAfsa

piwko, piwko
Dieta czytana z twarzy
Dieta Spearsa?
Dieta czytana z twarzy