MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

1. Data: 2020-04-06 12:07:20

Temat: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2020-04-08 10:24:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2020-04-08 10:45:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2020-04-08 12:08:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 10:45:37 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> > W sejmie siem dzieje ;P
> >

> Ale co? Nie śledziłam.
> ---
> W TYTULE WONTKU masz!
> A PO Swientach Zycia
> procedowanie GodekUstawy
> OPozycja juz wyje a na
> ulice wyjsc nie mogom! ;P

Chcą narzucić połowie narodu pod karą cnoty heroiczne?

Ogólnie uważam aborcję za bardzo złą rzecz, ale nie jestem radykałem. Ratowanie innym
życia dla przeciętnej Kowalskiej nie jest aż tak wielką sprawą, żeby jedynym etycznym
rozwiązaniem było godzić się na tragedię własną. To zostawmy jednostkom odważnym,
odwaga nie obowiązuje plebsu i nie powinna być mu narzucana jako ciężar ponad siłę. W
czasie pokoju nie wolno karać cywili (nie-profesjonalistów) za tchórzostwo czy też
tworzyć warunki wymuszające na nich odwagę.

Co innego aborcja na życzenie ze względów społecznych, w tym wypadku chodzi o
niszczenie życia dla zachcianki. Pani Godek tego nie rozróżnia.

5. Data: 2020-04-08 12:17:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 12:08:36 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> Co innego aborcja na życzenie ze względów społecznych, w tym wypadku chodzi o
niszczenie życia dla zachcianki. Pani Godek tego nie rozróżnia.

PS. Tutaj myli się dwa porządki - moralny i prawny. Moralność jest dla ludzi honoru,
którzy chcą ją przestrzegać, a prawo nie jest dla budowania moralnego profanów tylko
po to, aby powstrzymać ich agresję w tym stopniu, aby przestali stanowić
niebezpieczeństwo dla życia, zdrowia, majątku i nietykalności fizycznej ludzi
moralnych. Zakaz prawny aborcji w odróżnieniu od odium etycznego wchodzi tutaj w grę
tylko w przypadku aborcji na życzenie, w innych wypadkach można stosować perswazję,
aby wyłuszczyć, kto jest moralny, a kto profanem i plebejuszem.

6. Data: 2020-04-08 12:35:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 12:17:42 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
perswazję, aby wyłuszczyć, kto jest moralny, a kto profanem i plebejuszem.

PS^2. Napiszę wprost: przeciętny Kowalski czy Kowalska nie musi mieć poziomu
moralnego wyższego niż ten, który może ze względów behawioralnych stanowić zagrożenie
życia, zdrowia, majątku i nietykalności fizycznej przeciętnego np. świadomego
chrześcijanina, buddysty (ew. krysznowca, żyda, muzułmanina, szintoisty, etycznego
humanisty etc.) w czasach pokoju. Co do czynów i decyzji nawet skrajnie odpychających
etycznie, ale niegroźnych z w/w punktu widzenia można oczywiście usiłować
przeciwdziałać im propagandą czy perswazją, ale nie wolno wymuszać groźbami represji.

7. Data: 2020-04-08 13:16:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Ale co? Nie śledziłam.
> ---
> W TYTULE WONTKU masz!

Aaa, mieści mi się w telefonie tylko połowa tematu, nie przeczytałam, mea
culpa.
SUPER!

> A PO Swientach Zycia
> procedowanie GodekUstawy
> OPozycja juz wyje a na
> ulice wyjsc nie mogom! ;P

SUPER ?

A na Węgrzech też wyją i też wyjść nie mogą ?
https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229
,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-04-08 13:20:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 13:16:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229
,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-

Czy to jest humanitarne, że ktoś wyje i na ulice wyjść nie może?
Zwierzęta ludzkie mają chodzić wolno, a nie w klatkach.

9. Data: 2020-04-08 13:21:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 13:20:24 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Czy to jest humanitarne, że ktoś wyje i na ulice wyjść nie może?
> Zwierzęta ludzkie mają chodzić wolno, a nie w klatkach.

PS. Chyba że gryzą świadomych ludzi.

10. Data: 2020-04-08 13:55:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 13:21:09 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> PS. Chyba że gryzą świadomych ludzi.

Zasada ahimsy zakazuje aktywnie tępić ikczantików / bezbożników za ich czyny
obrzydliwe moralnie, bo nad zwierzętami, również ludzkimi - nie wolno się znęcać,
dopóki ich działania nie przedstawiają istotnego ryzyka w stosunku do ludzi na
Ścieżce i tylko wtedy wolno ich karać!

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem