MRI - gdzie najlepiej w Krakowie? (cross-post)

1. Data: 2010-09-27 13:42:49

Temat: MRI - gdzie najlepiej w Krakowie? (cross-post)
Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

gdzie w Krakowie najlepiej wykonać rezonans kręgosłupa?

Dzowniłem m.in. do Voxel na Wielicką i do Wyrobka na Prądnicką 35, w obu
miejscach terminy są od ręki - generalnie przy wizycie prywatnej nie ma
problemów z oczekiwaniem.
Chciałbym w związku z tym wybrać miejsce z dobrym aparatem i dobrą
kadrą (głównie chodzi o opis) - ma ktoś jakieś doświadczenia?

z góry dzięki,
pozdr!

2. Data: 2010-09-27 15:19:48

Temat: Re: MRI - gdzie najlepiej w Krakowie? (cross-post)
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-09-27 15:42, Kombajn Bizon pisze:
> [...]
> Chciałbym w związku z tym wybrać miejsce z dobrym aparatem i dobrą
> kadrą (głównie chodzi o opis) - ma ktoś jakieś doświadczenia?

Co prawda robilem tam scyntygrafie, ale badanie bylo przeprowadzone
bardzo szybko (z dnia na dzien, co gdzie indziej nie bylo mozliwe),
tanio, milo i profesjonalnie. Az dziwne, ze to wszystko w szpitalu.
Bylem naprawde bardzo zadowolony.

http://www.medicine.krakow.pl/public/div_info.php?un
it_id=530-06-49

II Katedra Chorób Wewnętrznych
Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Skawińska 8
31-066 Kraków

3. Data: 2010-09-27 22:34:52

Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-09-27 15:42, Kombajn Bizon wrote:
> [...]
> Chciałbym w związku z tym wybrać miejsce z dobrym aparatem i dobrą
> kadrą (głównie chodzi o opis) - ma ktoś jakieś doświadczenia?

Lata temu robiłem MRI w szp. Jana Pawła, trudno mi cos więcej
powiedzieć, to była jednorazowa wizyta. (kiedyś na śląsku - dali nawet
CD, ale to też lata temu)

Ze swej strony miałbym ogólna sugestie - o skierowanie (nawet jeżeli
niepotrzebne - bo priv.) od jakiegoś znanego lekarza lub fachowca
/jakkolwiek to srodowisko odbiera/. Gdy goście zobaczą, że człek leci z
kasą na "własne" skierowanie, to może im sie nie chcieć analizować.

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

4. Data: 2010-09-27 22:57:48

Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-28, o godz. 00:34:52
Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
> /jakkolwiek to srodowisko odbiera/. Gdy goście zobaczą, że człek leci
> z kasą na "własne" skierowanie, to może im sie nie chcieć analizować.

O! To być może jedna z najważniejszych rzeczy jakich się mogłem
dowiedzieć, nie pomyślałem o tym. Dzięki!

Oczywiście dalej jestem otwarty na opinie i sugestie.

pozdr!

5. Data: 2010-11-14 18:14:20

Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-27, o godz. 15:42:49
Kombajn Bizon <k...@b...ru> napisał(a):

> gdzie w Krakowie najlepiej wykonać rezonans kręgosłupa?

gdyby ktoś jeszcze kiedyś szukał to warto zajrzeć tutaj:
http://www.radiologia-malopolska.org/
(a konretnie http://www.radiologia-malopolska.org/wyposazenie/MR.
doc)

niemniej jednak nie ma co się do końca tym zestawieniem sugerować.

Wyszło na to że w sumie miałem dwa badania - jedno na Pickerze Eclipse z
polem 1.5 tesli, drugie na Pickerze Apollo - 0.5 T. Nawet jeśli ten
pierwszy ma lepsze SNR, to w tym drugim przypadku (CM Ujastek) dostałem
nieco bardziej szczegółowy opis.

Także na trzecie, kontrolne, pójdę pewnie z ciekawości jeszcze gdzie
indziej...

szczepionki na grype
Pierwsza pomoc - kurs online bądź dobra książka
Maść Elosone i niemowlak
zasadność gastroskopii
mofrologia krwi a przeziębienie