Ma ktoś pomysł na żonę?

1. Data: 2006-06-13 08:22:42

Temat: Ma ktoś pomysł na żonę?
Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Proszę o pomysły jak rozkochać ponownie żonę, która jest znudzona mężem, nie
kocha go, nie chce nigdzie z nim wychodzić, wyjechać, przyjmować kwiatów,
prezentów i chce się rozejść?

Mój pomysł jest taki: zejść jej z oczu na kilka miesięcy i zrobić ponowne
podejście...

wk

2. Data: 2006-06-13 08:47:55

Temat: Re: Ma ktoś pomysł na żonę?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

wk<w...@g...pl>

> [...]
> przyjmować kwiatów, prezentów i chce się rozejść?
>
> Mój pomysł jest taki: zejść jej z oczu na kilka miesięcy i zrobić

I ukatrupić "gacha", z którym wtedy będzie?

Paff

3. Data: 2006-06-13 08:57:31

Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ukatrupić "gacha", z którym wtedy będzie?
>
> Paff

Załóżmy, że będzie sama.

4. Data: 2006-06-13 09:31:01

Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załóżmy, że będzie sama.

nie pamietam gdzie byl takowy "aforyzm":

kobieta jest jak malpa - nie pusci sie jednej galezi zanim nie zlapie
sie drugiej :P
--
radek jablonski - jabol - Lodz
GG: 1949249; Tlen: radekjab//po g.16

5. Data: 2006-06-13 10:05:48

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prezentów i chce się rozejść?
>
> Mój pomysł jest taki: zejść jej z oczu na kilka miesięcy i zrobić ponowne

Po 1: Już tu opisywałeś problemy z żoną, a grupowicze radzili Ci, co zrobić.
Więc po co się powtarzasz?
Po 2: To _Twoja_ żona i Ty ją znasz najlepiej, i to Ty także powinieneś
wiedzieć najlepiej, co robić.
Po 3: Jeśli chce się rozejśc, to niech sie rozchodzi. W końcu, jak mawiała
moja babka: 'tego kwiatu jest pół światu' i z pewnością znajdziesz kogoś,
kto będzie chciał z Tobą być, a nie się rozchodzić.
Iwona

6. Data: 2006-06-13 10:19:13

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

wk wrote:

> prezentów i chce się rozejść?

Przyłączając się do Marchweki. Skoro to _ona_ chce
się rozejść, to zadbaj o to, żeby dziecko zostało
przy Tobie, a to ona płaciła alimenty.

Pozdr,
--
ŁK

7. Data: 2006-06-13 10:25:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:448e90af$1@news.home.net.pl...
> zadbaj o to, żeby dziecko zostało
> przy Tobie, a to ona płaciła alimenty.

O to w naszym kraju nie jest łatwo. Zresztą, może wk wcale nie chce
wychowywać dziecka.
Iwona

8. Data: 2006-06-13 10:54:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezentów i chce się rozejść?
>
> Mój pomysł jest taki: zejść jej z oczu na kilka miesięcy i zrobić ponowne

Znajdź sobie jakąś na boku.

PS. Ale po co Ci baba, co Ciebie nie chce, to ja swoją szosą nie rozumiem...

9. Data: 2006-06-13 10:55:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> napisał(a):

> kobieta jest jak malpa - nie pusci sie jednej galezi zanim nie zlapie
> sie drugiej :P

Szczerze Ci wspołczuję gamy doświadczeń.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2006-06-13 10:58:54

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> Skoro to _ona_ chce
> się rozejść, to zadbaj o to, żeby dziecko zostało
> przy Tobie, a to ona płaciła alimenty.

Dlaczego?
Może być doskonałą matką, tylko wychłódło jej do męża.
Z kim zostaje dziecko, powinien rozstrzygac sąd (zgadzam się, że
często w PL stronniczy), a nie to kto chce odejść. Alimenty i bycie
rodzicem dochodzącym nie jest karą za złe sprawowanie.

Może wk w domu jest takim samym nudziarzem jak na newsach i faktycznie
nie daje się z nim wytrzymac?

--
s i w a
zniesmaczona

prawo dziecka do dziedziczenia po ojczymie
[spam] opis uslugi JAJAH - tanie rozmowy
ODZIEŻ CIĄŻOWA KIELCE (NOWY SKLEP)
Re: Mundial
Usmiech dziecka