Macie jakieś testy psychologiczne?

1. Data: 2000-11-24 19:28:38

Temat: Macie jakieś testy psychologiczne?
Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrz temat,
lub na inteligęcję?
Jeśli macie to wyślijci mi je - byle nie zajmowały więcej niż 200kB
w góry,
THX

-KANE-

1. Data: 2000-11-24 23:41:24

Temat: Re: Macie jakieś testy psychologiczne?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kane <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vmhvn$eal$...@n...tpi.pl...
> Patrz temat,
> lub na inteligęcję?
> Jeśli macie to wyślijci mi je - byle nie zajmowały więcej niż 200kB
> w góry,
Witaj
Z tego co wiem testy psychologiczne, a zwłaszcza ic interpretacja są tajne

Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl
GADU-GADU #83387
"Nie jestem właścicielem świata, jestem synem właściciela"

1. Data: 2000-11-25 08:54:38

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vmuj2$7og$...@n...tpi.pl...

> Z tego co wiem testy psychologiczne, a zwłaszcza ich interpretacja są
tajne
> Pozdrawiam

Owszem. Żeby móc się nimi legalnie posługiwać, należy mieć dyplom ukończenia
stosownych studiów (psychologia, pedagogika).

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-11-25 19:40:31

Od: "arach" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kane <k...@g...pl> w artykule news:8vmhvn$eal$8@news.tpi.pl pisze...
> Patrz temat,
> lub na inteligęcję?

na co?

1. Data: 2000-11-26 16:32:26

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Z tego co wiem testy psychologiczne, a zwłaszcza ic interpretacja są tajne
> Pozdrawiam

A jakieś ogólno dostępne?
Ja mam jeden na swojej stronie
www.xcom2.hg.pl