Macie tu już tę stadną odporność?

1. Data: 2021-10-08 02:15:00

Temat: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2021-10-17 01:41:10

Temat: Re: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2021-10-17 13:07:29

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2021 o 01:41, XL pisze:
> XL <i...@g...pl> wrote:
>> Wszyscy zakeczupowani wystąp!
>> LOL
>
> Czyli co, NIKT?
> Jednak?
> He he :>

Trudno odpowiedzieć skoro definicja "pełnego zaszczepienia" tak sie
zmienia. Na początku wiązana była z jedną dawką później z dwoma,
aktualnie z trzema i zdaje się rokowania są takie że raczej nigdy nie
osiągniemy takiego statusu. hlip hlip?

4. Data: 2021-10-18 02:07:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> [...]
> zmienia. Na początku wiązana była z jedną dawką później z dwoma,
> aktualnie z trzema i zdaje się rokowania są takie że raczej nigdy nie

Witaj, Trybunie. Dla mnie to było oczywiste od samego początku, że owe
kolejne ,,dawki" to ściema dla naiwnego ludu. Aż dziw, że ich (naiwnych) aż
tylu nadal jest, pomimo wrzeszczącej oczywistości tego przekretu. Ludzie
gremialnie naprawdę wierzą w te ,,dawki przypominające"... A przecież to
(stwierdzone naukowo!) jest wirus o tak szybkiej zmienności, że wszelkie
przeciw niemu (pierwsza i wszystkie kolejne teraz i w przyszłości) dawki
tej ,,szczepionki" to urągająca szlachetnej medycynie, ordynarna, musztarda
po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-10-19 09:29:03

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2021 o 02:07, XL pisze:

> [...]
> po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
> niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

Cześć XL.

Normalnie ręce opadają. Na dodatek wczoraj w tv widzę jakiegoś kolejnego
medialnego celebrytę, oczywiście z tytułem profesorskim (przypuszczalnie
honorowym) który straszy ludzi że jak się nie zaszczepią to pomoc
medyczna im nie będzie przysługiwać! Jednym słowem - mamy płacić ale
oczekiwać czegoś za te składki nie możemy..

6. Data: 2021-10-20 12:22:46

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
> niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

Daj linka do tego naukowego stwierdzenia.
Ale do naukowego, a nie do jakiegoś portalu dla szurów i foliarzy
sponsorowanego przez twojego pracodawcę z Kremla.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zanim znowu czepisz się księży.
Statystyka w służbie totalitaryzmu.