Macron to dzieciuch

11. Data: 2017-07-16 15:48:24

Temat: Re: Macron to dzieciuch
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.07.2017 um 05:39 schrieb j...@o...pl:

> ja tez przez dlugi czas potrzebowalem zony-matki. ale nigdy jakos nie chcialem
> przytrzymywac faceta za reke:)
>
> jacek

Niektorzy lubia pokazac, ze sa silniejsi. Inni nie. Tak to jest na tym
swiecie. :-)
Btw. Mialem znajomego. Nie byl macho ani zarozumialy, troche starszy,
specjalisza od filozofii Wschodu i jogi. Byc moze nie byl swiadom swojej
sily, ale jak wital sie z facetem, to sciskal tak, ze ten prawie wiadl.
:-) Jak tego raz doswiadczylem, to bylem zawsze przygotowany i
odwzajemnialem uscisk. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

12. Data: 2017-07-17 18:53:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> sily, ale jak wital sie z facetem, to sciskal tak, ze ten prawie wiadl.
> :-) Jak tego raz doswiadczylem, to bylem zawsze przygotowany i

Żałosne manifestacje.

13. Data: 2017-07-17 18:55:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ja tez przez dlugi czas potrzebowalem zony-matki. ale nigdy jakos nie chcialem
> przytrzymywac faceta za reke:)

Ale JEDNAK żony w wieku własnej babki nie miałeś.

Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.