Maczliki

1. Data: 2002-10-04 04:54:51

Temat: Maczliki
Od: Wojciech Iwaniak <i...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,
Zwracam sie z prosba o pomoc w zwalczeniu maczlika szklarniowego.
Wczoraj wieczorem zauwazylem je w dosyc pokaznej liczbie na swoim
Solanum muricatum (Pepino). Nie wiem co robic. Od razu opryskalem je
preparatem Talstar 100. Nie wiem czy to podziala, bo dzisiaj rano
widzialem jeszcze zywe owady.
Moze sa jakies skuteczne preparaty na te paskudztwa - takie ktore
niszcza postacie dorosle i jaja.
Prosze pomozcie mi. Rosliny te zdobylem z trudem i szkoda mi je
zmarnowac przez glupie insekty.
Z powazaniem
Wojciech Iwaniak