Mączliki w kapuście

następny post »
From: Kwinto <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Mączliki w kapuście
Date: Thu, 10 Aug 2017 14:01:29 +0200

Witam,

Mam trochę czerwonej kapusty i czerwonej brukselki.
Od początku walczę z mączlikiem warzywnym, który bardzo lubi te rośliny.
Traktuję je Mospilanem (pryskałem chyba ze 4 razy).
Trochę pomagało ale nie do końca.
Po pewnym czasie mączliki znowu się namnażały.
Ponieważ termin zbiorów jest coraz bliższy nie chcę już stosować chemii.
Ma ktoś może jakiś własny sprawdzony sposób na tego szkodnika?

Pozdrawiam
Jan