Mączliki w kapuście

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Thu, 10 Aug 2017 09:34:09 -0700 (PDT)
Subject: Mączliki w kapuście
From: i...@g...pl

Po zeszłym sezonie, w którym moja heroiczna walka z mączlikiem miała skutki raczej
mierne, stwierdziłam, że w końcu skoro i tak bez oprysku się nie obyło, to mogę jeść
i kupną kapustę. Oczywiście kisić ją będę sama.
Pamiętając realia własnej bezskutecznej walki z tym białym upierdlistwem mam tym
większą świadomość, jak ogromna porcja trucizn się na i w tej kupnej znajduje, skoro
ta kapusta jest zupełnie, ale to zupełnie wolna od mączlika!
Mnie udało się go zaledwie osłabić liczbowo. Przy czym po zaprzestaniu ochrony i
zebraniu kapusty stwierdziłam zwielokrotnioną, masową inwazję na pozostawiony w
gruncie jarmuż. Stał się zupełnie biały od owadów, niezdatny do użycia - i wkrótce
stracił wszystkie liście.

Dla wytrwałych - tu mówią coś o różnych pułapkach na to paskudztwo - twierdzą, że owe
skutkują:
http://www.klinikaroslin.com/index.php/ochrna-w-szkl
arniach/37-sposoby-zwalczania-maczlika-szklarniowego