Madinilla magnifica - jak rozsadzac ?

1. Data: 2005-03-18 11:58:30

Temat: Madinilla magnifica - jak rozsadzac ?
Od: "Bogdan Morawski" <b...@b...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Posiadam rosline o nazwie Medinilla magnifica. Chcialbym ja
rozsadzic/rozmnozyc, jednak nie chodzi mi o posadzenie od nasiona ale jakas
inna metode. Czy da sie to jakos osiagnac ? Szukalem po calej sieci ale nie
potrafie nic znalezc sensownego...

B.M.

2. Data: 2005-03-18 12:09:25

Temat: Re: Madinilla magnifica - jak rozsadzac ?
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan Morawski" <b...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakas
> inna metode. Czy da sie to jakos osiagnac ?

Obawiam się, że w warunkach domowych to raczej niemożliwe. W mądrych
książkach podają, że można mnożyć z sadzonek lub przez odkłady powietrzne.
Wymagana temp. w mnożarce 30-35*C.
Sama nigdy tego nie robiłam, więc nie mam doświadczenia w tej materii.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2005-03-18 12:10:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inna metode. Czy da sie to jakos osiagnac ? Szukalem po calej sieci ale nie

Poszukaj pod nazwą Dipladenia. Według książki rozmnaża się
z sadzonek półzdrewniałych.Strasznie się plącze, zimą pędy
cieniutkie, wybiegnięte, miałem z nią same kłopoty.
Ale ladna jest.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-03-18 12:21:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1eg1l$d4l$1@nemesis.news.tpi.pl Bogdan Morawski
<b...@b...maila.pl> napisał(a):

> [...]
> ale jakas inna metode. Czy da sie to jakos osiagnac ? Szukalem po
> calej sieci ale nie potrafie nic znalezc sensownego...

Hejka. Kiepsko szukałeś. ;-) "Rozmnażnie: z sadzonek półzdrewniałych,
ewentualnie z nasion. Ukorzenianie trwa długo i w warunkach domowych
przeważnie się nie udaje." Ale to ze strony tylko dla kobiet, więc może
dlatego nie znalazłeś. < lol >
Pozdrawiam wnikliwie Ja...cki

5. Data: 2005-03-18 12:37:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj pod nazwą Dipladenia. [...]

To zależy- czy chodzi o Medinilla czy Mandevilla?

Z pozdrowieniami, Maria (skołowana nieco)

6. Data: 2005-03-19 07:04:20

Od: "Bogdan Morawski" <b...@b...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d1eglq$he6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Wymagana temp. w mnożarce 30-35*C.
> Sama nigdy tego nie robiłam, więc nie mam doświadczenia w tej materii.

Oto wlasnie chodzilo, dziekuje wszystkim za rady, posiadam ogrodnictwo i
mysle ze jakos uda mi sie cos rozmnozyc.

Pozdrawiam B.

funkie
szukam sposobu na nornice
Sposób wygubienia kretów z 1809 roku