Mądrego warto przeczytać

11. Data: 2019-05-29 22:35:17

Temat: Re: Mądrego warto przeczytać
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 19:53, gazebo wrote:

> ty nie nie bangla po polsku, ok

Tobie też trzeba tłumaczyć, jak przedszkolakowi, że gdy szarańcza na
stepie zeżarła ostatnie źdźbło trawy, to wsiadali na ostatniego konia i
jechali aż do Europy?

12. Data: 2019-05-30 17:28:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2019 o 21:35, Ilona pisze:

> Tobie też trzeba tłumaczyć, jak przedszkolakowi, że gdy szarańcza na
> stepie zeżarła ostatnie źdźbło trawy, to wsiadali na ostatniego konia i
> jechali aż do Europy?

ty nie bangla, zdecydowanie

--
gazebo

Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day