Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?

1. Data: 2009-02-06 13:37:18

Temat: Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Teorytyczne pytanie: Ktoś zrobił magisterke z bardzo dobrą średnią na
kierunku neurokognitywistyka (Ich specjalizacja w psychologii) na
SWPS. Chce zrobić doktorat. Jednak nie chce go robić na prywatnej
uczelni. Czy jest możliwe by doktorat zrobił na jakiejś uczelni
państwowej? (Np. na UJ jest doktorat z kognitywistyki)

Z góry dziękuje za odpowiedź.

2. Data: 2009-02-06 13:42:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam kogos po elektronice na PW, kto zrobil doktorat na AWFie.
Więc chyba mozna......

M.

3. Data: 2009-02-06 17:19:47

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi bardziej o to, że SWPS to uczelnia prywatna, i nie wiem czy
dziekanat publicznych szkół by nawet wziął dyplom SWPS-u pod uwage.

4. Data: 2009-02-06 19:13:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

p...@g...com pisze:
> Chodzi mi bardziej o to, że SWPS to uczelnia prywatna, i nie wiem czy
> dziekanat publicznych szkół by nawet wziął dyplom SWPS-u pod uwage.

Jeżeli ma prawo do nadawania tytułów magistra, to czemu nie?

Ewa

5. Data: 2009-02-06 19:38:03

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, nie jestem do końca zorientowany jak przebiega rekrutacja na
studia doktorackie. SWPS ma bardzo dobrą opinie komisji
akredytacyjnej. Ma prawo dowydawania tytułu magistra, a nawet doktora.
(Jednak doktoratu bym tam nie chciał robić). Zastanawiam się tylko czy
dobra uczelnia publiczna przyjeła by takiego magistra z prywatnej
szkoły (choć dobrej prywatnej) jaką jest SWPS. Ponieważ krąży opinia,
że tam bardzo łatwo o dobre oceny i 5 tam nie jest równe 3 na np. UW
czy UJ na tym samym kierunku.

Choć może to tylko moja paranoia

(Ps. Jestem uczniem klasy maturalnej i zastanawiam się
"przyszłościowo" nad wyborem uczelni. Pisze to by usprawiedliwić swoją
wielką ignorancje;))

Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów
dramat bliźniaków
Bylem Katolikiem - Katolicka Wiara Sprzeczna z Biblia