Mail sprzed chwili.

491. Data: 2010-04-21 22:56:47

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a mężczyźni szybciej "się zużywają".
Niestety...

albo stety, bo krócej się męczą na tym świecie. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqo0gp$sf3$29@node2.news.atman.pl...

[...] kobiety żyją statystycznie dłużej niż mężczyźni.

492. Data: 2010-04-21 23:01:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie chyba niezłe z was "psiapsiółki".

Nawet w pewnym momencie odniosłem wrażenie, że chyba
własny kurnik feministyczny próbujecie stworzyć na psp.
Ale to musiało być jakieś chwilowe zaćmienie_umysłu. ;)

Moje, ofkozz. :)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqo0ek$sf3$28@node2.news.atman.pl...

Niet. Np medea miała okazję się ze mną spotkać w realu i jej wyobrażenie
o mnie tutaj wzięło górę.
Jestem otwarta, sympatyczna, nie mam w realu wrogów. Tutaj mam łatkę.

493. Data: 2010-04-21 23:01:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> ... a mężczyźni szybciej "się zużywają".
> Niestety...

Nikt im sie nie każe zużywać w takim tempie, mogliby się trochę wysilić
żeby dawkować swoje jestestwo ;)

> albo stety, bo krócej się męczą na tym świecie. ;)

Za hedonistę Cię nigdy nie miałam, ale skąd ten pesymizm? :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

494. Data: 2010-04-21 23:02:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> własny kurnik feministyczny próbujecie stworzyć na psp.
> Ale to musiało być jakieś chwilowe zaćmienie_umysłu. ;)

Życie, że tak banalnie powiem.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

495. Data: 2010-04-21 23:04:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Realizm.
Starość nie radość. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqo160$sf3$30@node2.news.atman.pl...

[...]
Za hedonistę Cię nigdy nie miałam, ale skąd ten pesymizm? :)

496. Data: 2010-04-21 23:05:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Realizm.
> Starość nie radość. ;)

A młodość nie wieczność, co boleśnie doświadczam :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

497. Data: 2010-04-21 23:11:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ty wiesz o... "zabijaniu", Paula. ;)
Nie rób sobie jaj. :)))

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqo1eg$sf3$32@node2.news.atman.pl...

A młodość nie wieczność, co boleśnie doświadczam :)

498. Data: 2010-04-21 23:19:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Co ty wiesz o... "zabijaniu", Paula. ;)
> Nie rób sobie jaj. :)))

Za rok wkroczę w dojrzałą dorosłość. Potem już górki...
BTW przypomniał mi się Twój zlinkowany i osobiście obrobiony tekst o
kobietach wkraczających w dorosłość. Dorosła jestem od kiedy mam dzieci,
ale czasami fajnie jest nie być w ogóle dorosłą i z dzieciakami pogadać
nie jak mamuśka, ale taka mała dziewczynka, która klęknie i zrozumie, że
się można bać tego smoka, co się pojawi, jak się nie zapali wieczorem w
ich pokoju lampki.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

499. Data: 2010-04-21 23:25:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś byłem na imprezce w "kameralnym gronie" pewnej pani
świętującej taką rocznicę pojawiania się na świecie.
Było miło, choć jubilatka czasem ciut smęciła retrospektywnie
i chwilami pesymistycznie.

Najbardziej "klimatyczna" imprezka w ostatnim 10-leciu.

Wy, kobiety, nie macie wstydu z tym swoim "problemem" z wiekiem. :)
Stwierdzam to z całą mocą i autorytatywnie. Kropka. ;D

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqo281$sf3$33@node2.news.atman.pl...

Za rok wkroczę w dojrzałą dorosłość. Potem już górki...

500. Data: 2010-04-21 23:29:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> Wy, kobiety, nie macie wstydu z tym swoim "problemem" z wiekiem. :)
> Stwierdzam to z całą mocą i autorytatywnie. Kropka. ;D

Jeśli w wieku lat ok. 30 mam mieć problemy ze swoim wiekiem, to pomyśl,
jak będę wredna przekraczając 40-tkę ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna