Mail sprzed chwili.

581. Data: 2010-04-22 12:38:43

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message
news:hqnilv$3pr$1@inews.gazeta.pl...

Kim to ja juz nie bylem :)))

bylym wiezniem, moherowym beretem,
ksiedzem (medea), agitatorem politycznym PiS,
faszystą, teraz neo....

czytam z wypiekami na twarzy :D
(wypiekami? moze to piekarz...!)
hehe

Druch

582. Data: 2010-04-22 12:40:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 19 kwietnia 2010 23:00. carbon entity 'Ikselka'
<i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> - bo skoro ona ma w d. i się nie interesuje to jak może coś takiego
> powiedzieć? choć w sumie jedno wynika z drugiego..).
> Nie w tym rzecz jednak tylko w nastawieniu. Naprawdę mam wrażenie że ich
> jest strasznie dużo, takich ludzi, i oni doprowadzą do tego co już się z
> naszym państwem kilka razy działo. Ehhh."
>

> Jestem dumna z mojej córki.
>
> PS. Mam jej zgodę na zacytowanie. Właśnie usypiała, kiedy dzwoniłam z
> pytaniem. Zgodziła się, bo WIE, po co mi potrzebne są jej słowa.
> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

Iksi, udzie wolą święty spokój, nie chcą zmian bo musieliby ruszyć cztery
litery i się przystosowywać do czegoś o czym nie mają zielonego pojęcia.
Mają tam gdzie nosorożec dzidą dostał i głosują na takich, którzy mają
tamże. Dlatego nasi rodacy, choć wywieszają barwy narodowe na czas żałoby i
skandują tromtadrackie hasełka, to zagłosują na Komorowskiego, bo to daje im
gwarancję, że dalej będą mogli kombinować i polaczyć jak każdy jeden Polak i
nikt ich palcem nie ruszy. ??? ???? "???????"!

583. Data: 2010-04-22 12:46:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Qra, a Ty jak się czujesz w tym swoim mocno podeszłym wieku? [i żeby nie
> było niedomówień ;-)]

Musialabym zabluznic...
I.

584. Data: 2010-04-22 12:47:54

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> I spoko, postaram się wykazać cierpliwość dla twojej ignorancji
> intelektualnej ;-)
No to EOT ;)

585. Data: 2010-04-22 12:51:09

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Czyzby Druch byl kims, o kim pisze specjalista marketingu politycznego?

Zdemaskowalas mnie i moj spisek.
Z pewnoscia jestem "specjalista marketingu politycznego"
Bo nigdy nie zaprzeczylem przeciez! :DD

Ktos kto ma swoje wyraziste poglady i jest zorientowany w polityce,
musi byc spiskowcem, specem od agitacji, prawda?
Bo kim innym?! :)

Druch

586. Data: 2010-04-22 12:59:43

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> I spoko, postaram się wykazać cierpliwość dla twojej ignorancji
> intelektualnej ;-)
Gwoli wyjaśnienia jeszcze: zanim mnie wrzuciłeś do KF'a z rozmysłem
ignorowałem Twoje ubliżania - nie zwracałem na nie uwagi.
Teraz mnie wyciągnąłeś - ale poprzeczka stoi już istonie wyżej.
Powodzenia ;)

587. Data: 2010-04-22 13:24:53

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

:* (buźka)

588. Data: 2010-04-22 14:09:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 17:09:10 +0200, zażółcony napisał(a):

> Bezkompromisowość Kaczorów. Blokujący idealizm i perfekcjonizm.
> Ten sam syndrom, dla którego nie dogadali się z Wałęsą ani
> z liberałami.

Masz rację, trudno byłoby im się dogadac z Wałęsą. Woleli się odciąć i
przyznać rentę głodującej za wałęsizmu Marii Walentynowicz po jej
przejściach (i Gwiazdy) z Wałęsą-informatorem.
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/gdyby_nie_walenty
nowicz_byc_moze_nie_byloby_solidarnosci_30384.html

589. Data: 2010-04-22 14:25:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 14:40:57 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> gwarancję, że dalej będą mogli kombinować i polaczyć jak każdy jeden Polak i
> nikt ich palcem nie ruszy. ??? ???? "???????"!

Nie załamuj mnie dodatkowo. Sama to widzę... ale jednak liczę na swą
pomyłkę w ocenie sytuacji.

590. Data: 2010-04-22 14:34:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 14:51:09 +0200, Druch napisał(a):

> [...]
>
> Ktos kto ma swoje wyraziste poglady i jest zorientowany w polityce,
> musi byc spiskowcem, specem od agitacji, prawda?

D(r)uszku, nie ujawniaj się, dajże się jeszcze trochę ludkowi poekscytować
niepewnością. Ludek się w swoim grajdołku czubi, ale się lubi, ludek nigdy
się sam nie zgubi, a takie niewiadome jak Ty mu dają trochę tej
ekscytujacej niepewności żywota, tej wątpliwości, że może trza by było się
zainteresować Tobą bliżej, tej adrenaliny, żeby byc w tym pierwszym przed
innymi, bo nuż jesteś kimś, przy kim znaleźć się pierwszym byłoby jak
wygrana w totka albo przydział na malucha ;-)

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna