Majerankiem go?

1. Data: 2004-11-05 14:39:06

Temat: Majerankiem go?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie na szybko,
w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?
Sowa

1. Data: 2004-11-05 14:48:55

Temat: Re: Majerankiem go?
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.kuchnia w diabły, ale Twoje posty Sowa mnie niestety
powstrzymują:
> Mam pytanie na szybko,
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
> pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?

Kminkiem poproszę :-)

puchaty

1. Data: 2004-11-05 14:50:10

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie na szybko,
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
> pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?

kapuśniak chyba nie, ja daję kminek (dużo). majeranek dodaje do flaków i
fasolki po bretońsku

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

1. Data: 2004-11-05 14:58:34

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Chcę rzucić pl.rec.kuchnia w diabły, ale Twoje posty Sowa mnie niestety
> powstrzymują:
>
> Kminkiem poproszę :-)
Ten już tam jest. :-)
Sowa

1. Data: 2004-11-05 14:59:41

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> kapuśniak chyba nie, ja daję kminek (dużo). majeranek dodaje do flaków i
> fasolki po bretońsku

Dzięki.
Ale że do fasolki po bretońsku to pierwsze słyszę - ale przetestuję sobie
przy najbliższej okazji. :-)

Sowa

1. Data: 2004-11-05 17:06:48

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Mam pytanie na szybko,
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
> pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?
> Sowa

Ja nie zaprawiam, ale wyrocznia nt. kapusniaku nie jestem...
Monatowa nie dodaje, Szymanderska tez nie.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-05 19:40:07

Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie na szybko,
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
> pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?
> Sowa

A ja dodaje, bo lubie:) Za to kminku nie lubie czyli jestem pewnie na bakier
z konwencja ;)

Atena Smolińska

"If you're not dancing, you're wasting your feet."

1. Data: 2004-11-06 01:24:07

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Mam pytanie na szybko,
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę
> nie pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?
> Sowa
===
Ja lubię albo dużo papryki (słodka+ostra), albo cząber+jałowiec, jeśli na
tłustej wieprzowinie robiony. Fajnie wtedy smakuje i powietrze wokół jakby
delikatniejsze.

waldek
===

1. Data: 2004-11-07 11:49:39

Od: "Kasia" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w garze dochodzi sobie kapuśniak z kwaszonej kapusty, ale za cholerę nie
> pamiętam, czy kapuśniak zaprawia się majerankiem na koniec?

Czym więcej majeranku tym lepiej ;-)))
Kasia

seler naciowy
Ryż z jabłkami
Dodatki do zupy ziemniaczanej?
przetwory - bylo juz na pewno ale nie moge znalezc
Galareta