Makieta miasta

1. Data: 2005-05-24 14:46:37

Temat: Re: Makieta miasta
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia pisze...
> Szanowni Grupowicze,
> zaraz koniec roku szkolnego, a moje dziecko ma za zadanie wykonać makietę
> miasta średniowiecznego. W tym roku było juz tyle różnych prac, że chyba
> wypaliły nam się pomysły na sposób wykonanaia takiej makiety. Moze ktoś ma
> pomysł, może ktoś robił cos takiego, jak sobie poradzić, z jakich
materiałów
> i w jaki sposób? Podpowiedzcie...

Średniowiecze to dość długi okres - jakaś osada z kurnymi chatami,
czy pełnoetatowe miasto z kamieniczkami?

Niezależnie coby to było - spenetruj kosz na śmieci (w przenośni ;)),
popatrz co wyrzucasz: pudełka wszelkiej maści, opakowania po lekach,
zapałki, puszki i butelki; odpowiednio przycięte, pomalowane
lub oklejone papierem mogą robić za domki, budynki, wieże.

--
Pozdrawia,
EwaSzy

2. Data: 2005-05-24 14:48:14

Temat: Makieta miasta
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

3. Data: 2005-05-25 05:56:51

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgosia" <m...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> pomysł, może ktoś robił cos takiego, jak sobie poradzić, z jakich materiałów

Nie wiem jak daleko jestes od Krakowa ;-)
ale w tutejszym Muzeum Archeologicznym jest swietna wystawa "Pradzieje i
wczesne sredniowiecze Małopolski". Mozna sobie obejrzec
rowniez profesjonalnie zrobione makiety i zaczerpnac jakas inspiracje.

Pozdrowienia,
Lila

4. Data: 2005-05-25 13:49:35

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako "budulca" polecam styropian. Jeżeli nie masz to dostaniesz bez problemu
jakieś resztki, czy to w sklepie RTV z opakowań, czy w firmie budowlanej od
ociepleń. Łatwo się z niego wycina wszelkie kształty, łatwo klei i można
pomalować czy to farbą emulsyjną, czy flamastrami. Jako podstawa albo gruby
karton, albo arkusz styropianu.
Główna wada, to taka, że jak się tnie tępymi narzędziami to bardzo się
śmieci (jak ostrymi to też się smieci ale mniej).
Jack

Dentysta dziecięcy we Wrocławiu
gry komputerowe dla dzieci
wakacje