Makłowicz

1. Data: 2003-01-05 11:45:00

Temat: Makłowicz
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś oglądał dzisiejszego Makłowicza bo ja niestety przegapiłam, bardzo
proszę o czym dzisiaj było?

Aguś

1. Data: 2003-01-05 12:00:01

Temat: Re: Makłowicz
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Właśnie, zobazcyłem tylko, że je na porodówce jakąś fasolę z makaronem. Ktoś
to ma?

ED

1. Data: 2003-01-05 12:12:52

Od: "COOLIO" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylbym bardzo wdzieczny, czesto zdarzajami sie ranki ze potrzebuje czegos co
postawi mnie na nogi
pozdrowionaka

--
"Mess with the best die like the rest"
Coolio

1. Data: 2003-01-05 12:15:38

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiejszy odcinek miał tytuł "Ratowanie smaku" - były przepisy na sok
"wschód słońca w Sydney", Rasolnik, makaron z fasolą - generalnie chodziło o

1. Data: 2003-01-05 15:55:53

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

szama wrote:
> Czy ktoś oglądał dzisiejszego Makłowicza bo ja niestety przegapiłam,
> bardzo proszę o czym dzisiaj było?

To samo, co w pierwszym odcinku w zeszłym roku. :-)

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2003-01-05 19:45:13

Od: "Michał Andruszkiewicz" <m...@N...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> wrote in message

> To samo, co w pierwszym odcinku w zeszłym roku. :-)

he, he,
o ile mnie pamięć nie myli to BYŁ odcinek z zeszłego roku ;-)

--
buzi dla Zuzi,

M.

1. Data: 2003-01-05 23:50:18

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Michał Andruszkiewicz wrote:
> he, he,
> o ile mnie pamięć nie myli to BYŁ odcinek z zeszłego roku ;-)

A co ja napisałem? ;)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

chwalę - "zajebisty sernik" Misiczki
(OT) [WRC] obiad weselny - gdzie?
żaby