Mała apokalipsa

1. Data: 2015-07-21 19:51:44

Temat: Mała apokalipsa
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To lektura 4 klasy LO( jak były jeszcze 4 klasy a nie trzy)
Rzecz dzieje się za komuny, mamy Polskę i bohatera który jest postacią jak każdy
przeciętny polak. Wydarzenia obejmują kilka tygodni przed dokonaniem samospalenie w
Warszawie przed Pałacem Kultury, jako protest przeciwko terrorowi komunistycznemu .

W przypadku Kościoła katolickiego, od czasów Soboru Watykańskiego II wzmocniona
zostaje pierwotnie istniejące rozróżnienie grzechu i grzesznika. Zgodnie z tą
koncepcją osoba homoseksualna nie posiada tożsamości homoseksualnej, może liczyć na
akceptację, jeżeli wyrzeknie się "czynów homoseksualnych", wymagających bezwzględnego
potępienia.
Wobec tej demonizacji homoseksualizmu włoski pisarz Alfredo Ormando dokonał
samospalenia na Placu św. Piotra w Watykanie jako aktu protestu przeciwko postawie
kościoła katolickiego wobec homoseksualnych chrześcijan.

2. Data: 2015-07-21 21:49:09

Temat: Re: Mała apokalipsa
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A ten:
http://polska.newsweek.pl/samospalenie-przed-kancela
ria-premiera--jest-list-dla-tuska,82480,1,1.html

dlaczego protestował?

A dlaczego aż tyle?
http://www.upior.net/images/poziombeznadzieii.png

Dlaczego za peło jest ich rekordowo dużo?
Sprawdziłem
2013 6097
2014 6165

Ale chwila, rok pisiorowy - 2007 tylko 3530.

Hę, hę? I co ty na to?

3. Data: 2015-07-21 21:54:40

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
[...]

W jednym i drugim przypadku mamy protest przeciwko reżimowi brutalnie wchodzącemu w
życie prywatne człowieka.

4. Data: 2015-07-22 17:35:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-21 21:49, obywatel s...@g...com uprzejmie donosi:
> A ten:
> http://polska.newsweek.pl/samospalenie-przed-kancela
ria-premiera--jest-list-dla-tuska,82480,1,1.html

> [...]

Aż by się chciało za panią Rinn zanucić: "Gdzie ci mężczyźni..."

> [...]
> 2013 6097
> 2014 6165
>

> Ale chwila, rok pisiorowy - 2007 tylko 3530.

Powiał wiatr nadziei, miłości i braterstwa i się wszyscy nim zachłysnęli...

Kultura uczennic.
Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Rosija
Telefon wykryje depresję