Mała macica...

11. Data: 2005-01-14 14:54:03

Temat: Re: Mała macica...
Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalam ze pisze z kobietami, ale nie doczytalam.
Henryku jesli szanujesz zdrowie swojej kobiety pomysl pierw o niej a nie o
swojej przyjemnosci. Dlaczego jestes taki oporny, moze warto przez chwilke
pomyslec, czy czasem nie masz za malej wiedzy? Daleko mi od zlosliwosci,
poprostu szczerze doradzam, poczytaj, poprostu poczytaj rowniez te zle
strony...

12. Data: 2005-01-14 15:01:11

Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> coz... dla 15-16latek to chyba jednak nieodpowiednie "upodobanie"...
>
> pozdrawiam
> Basia
*** ale tak jest, a my tego nie zmienimy. takie czasy.
Możemy jedynie edukować i polecać śr. antykoncepcyjne.
Henryk

13. Data: 2005-01-14 16:14:42

Od: "A" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henryk Modrzejewski" napisał:

> mieć

> *** ale tak jest, a my tego nie zmienimy. takie czasy.
> Możemy jedynie edukować i polecać śr. antykoncepcyjne.
> Henryk

Chyba zapomnieliśmy o podstawowej sprawie - to właśnie my, dorośli, jestesmy
od wychowywania. Jeśli zakładamy, że "młodzież taka jest i tego nie
zmienimy", to coś tu stoi zupełnie na głowie. Owszem, trzeba informować o
antykoncepcji, ale nie dajmy sie zwariować, 15-latków współżyjących
seksualnie nie można uznać za normę! zaryzykuję stwierdzenie - to może tylko
zaszkodzić!

A.

14. Data: 2005-01-14 17:15:24

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o wybor pigulki, chodzi czy wogole dana kobieta moze zzzywac
czy nie, ale na tym sie juz nie znam wiec byc moze nie mam racji

15. Data: 2005-01-14 19:03:38

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl news:cs8mbr$71g$1@atlantis.news.tpi.pl

> Henryku jesli szanujesz zdrowie swojej kobiety pomysl pierw o niej a
> nie o swojej przyjemnosci

A co, ona nie ma z tego przyjemnosci?

--
~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~

16. Data: 2005-01-14 21:31:22

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie chodzi mi o wybor pigulki, chodzi czy wogole dana kobieta moze zzzywac
> czy nie, ale na tym sie juz nie znam wiec byc moze nie mam racji

To można ocenić na podstawie wywiadu.

Pozdr. Ewa

17. Data: 2005-01-15 20:48:51

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> *** bzdury piszesz.
> Nowoczesne tabletki antykoncepcyjne są przyjazne dla organizmu. Fobie
> kilku
> lekarzy - pewnie ze "Stowarzyszenia Lekarzy Katolickich" - nie są tu
> istotne. Pewnie wg nich najlepszą metodą antykoncepcyjną jest "papieska
> ruletka"
> Poradź się dobrego, światłego lekarza ginekologa.

bylam u swiatlego ginekologa i poradzila mi zebym zrobila sobie pol roku
minimum przerwy w braniu pigul, bo mi sie jeszcze macica do konca nie
wytworzyla. mialam wtedy coprawda 17 lat, ale 19 to tez sie jeszcze rosnie,
nie??

--
pozdr
morepig

18. Data: 2005-01-16 09:42:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <m...@o...pl> napisał(a):

> Baaa, a ktora chemia jest przyjazna dla organizmu?

Jakbyś nie wiedziało, to cały organizm ludzki składa się ze związków
chemicznych.

> Nic co jest nienaturalna ingerencja nie moze byc przyjazne.

Np. taka operacja wyrostka - bardzo nienaturalna ingerencja.

JoP

19. Data: 2005-01-16 19:05:22

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś nie wiedziało, to cały organizm ludzki składa się ze związków
> chemicznych.
Hmmm... wiec z tego wynika ze nie widzisz roznicy miedzy Wit B produkowana
przez kolonie bakterii Escherichia Coli w jelitach, a Wit. B kupowana w
aptece...

> Np. taka operacja wyrostka - bardzo nienaturalna ingerencja.

Jak to sie mowi: Idiota wydlubuje sobie oko, ale moj dziadek mial raka
zrenicy i usuneli mu oko...Juz teraz widzisz roznice?

Jakie są skutki uboczne zabiegu o nazwie Zimer i laserów
Estril i estron
Kiła - jakie badania zrobić aby mieć pewność ?
gruźlica??
Klęcznik zamiast krzesła?