Małe czerwone plamki na łydkach - swędzą !?!

1. Data: 2001-08-28 06:18:17

Temat: Małe czerwone plamki na łydkach - swędzą !?!
Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj uprzejmie,
Mój dermatolog akurat się urlopował, czy mógłbym prosić o radę w takiej
sprawie:
Mam takie małe czerwone plamki na łydkach, głównie na wewnętrznej
powierzchni i kilka na wierzchu stóp od ok. 3 dni. Bardzo swędzą (chyba, że
się wykaże silną wolę i nie zacznie drapać :-). Czy mógłbym to czymś
potraktować "na własną rękę" ? Najciekawsze, że w tym samym czasie pojawiły
się takie same u mojego taty.

Bardzo dziękuję za pomoc,
Paweł
28 lat

2. Data: 2001-08-28 09:25:12

Temat: Re: Małe czerwone plamki na łydkach - swędzą !?!
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> mógłbym to czymś potraktować "na własną rękę" ? Najciekawsze, że w
> tym samym czasie pojawiły się takie same u mojego taty.

A nie mieliscie do czynienia z jakims zapchlonym zwierzeciem (psem,
kotem)? Bo objawy by sie zgadzaly...

MJ

3. Data: 2001-08-28 09:30:04

Temat: TAAAAAK zdadza się !!!!
Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie mieliscie do czynienia z jakims zapchlonym zwierzeciem (psem,
> kotem)? Bo objawy by sie zgadzaly...
>
> MJ

Bardzo dziękuję Panu za odpowiedź.
Oczywiście mieliśmy. Jesteśmy w trakcie walki z tym draństwem. Mamy psa i
kota. Najtrudniej zwalczyć w psiej budzie (on tam oczywiście teraz nie
przebywa). Podczas tych różnych działań trochę mieliśmy na skarpetkach. Co
gorsza widziałem pojedyncze egzemplarze w domu.

Czy mógłbym prosić o poradę czym złagodzić objawy (rozumiem, że są to ślady
ugryzień).
Bardzo dziękuję
Paweł

Pilne! Kliniki i szpitale gastrologiczne dla niemowlaków.
Dna Moczanowa
Poszukuje dobrego ginekologa!!
kocimietka na komary!
dieta po resekcji zoladka