Male skurcze w konczynach.

1. Data: 2009-02-05 07:32:36

Temat: Male skurcze w konczynach.
Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad kwartalu mecza mnie takie male skurcze miesni nog, ostatnio tez
rak. nie sa to te bolesne (ktorych nie miewam od mlodosci juz) tylko tak
minimalne ze sam je ledwo odczuwam. podczas dnia jak jestem w ruchu nie
przeszkadzaja, ale przed snem daja sie we znaki.
Ostatnio tak jakos epiodycznie kciuk prawej dloni lekko mi drgal na
lewo/prawo mimowolnie, co samo ustalo po 8-9godzinach. nie wiem czy to
powiazane jest.
Badalem sie na pasozyty i nic nie wykazalo, problem neurologiczny ?

Co to moze byc ?

2. Data: 2009-02-05 09:52:11

Temat: Re: Male skurcze w konczynach.
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..mecza mnie takie male skurcze miesni nog, ...
Tego się na prawdę nie da czytać.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2009-02-05 11:51:21

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:
> [...]
> powiazane jest.
> Badalem sie na pasozyty i nic nie wykazalo, problem neurologiczny ?

Za duzo kawy i stresow za malo czekolady (tzn magnezu) :-)
Moze sproboj sie porzadnie namagneZowac i zobacz czy przejdzie.

Pozdro

Maseł

4. Data: 2009-02-05 12:19:44

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> Tego się na prawdę nie da czytać.

twoich krzakow znaczy ?

5. Data: 2009-02-05 12:21:05

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote:

> Za duzo kawy i stresow za malo czekolady (tzn magnezu) :-)
> Moze sproboj sie porzadnie namagneZowac i zobacz czy przejdzie.
>
> Pozdro
>
> Maseł

tak myslalem o mineralach, ale od razu po tym jak sie sprawdzilem na
pasozyty zaczalem lykac magnez i wapn te rozposzczalne. Nie wiem czy to
efektowne jest czekolade ostawilem juz dawno temu z powodow.. innych :P
w czym jeszcze magnez znajde ?

6. Data: 2009-02-05 18:21:07

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan napisał/a:

> [...]
> pasozyty zaczalem lykac magnez i wapn te rozposzczalne. Nie wiem czy to
> efektowne jest czekolade ostawilem juz dawno temu z powodow.. innych :P

Czytałam gdzieś artykuł jakiegoś profesora ("czy cuś"), że czekolada nie
tuczy.

--
animka

7. Data: 2009-02-05 22:33:33

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Czytałam gdzieś artykuł jakiegoś profesora ("czy cuś"), że czekolada nie
> tuczy.

Czy to masz głównie przed zaśnięciem, czy mija w trakcie chodzenia? Czy
zmusza do wstania z łóżka?

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

8. Data: 2009-02-06 01:07:09

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro napisał/a:

> Czy to masz głównie przed zaśnięciem, czy mija w trakcie chodzenia? Czy
> zmusza do wstania z łóżka?

Pomyliłeś się z adresem :-)

--
animka

9. Data: 2009-02-06 02:16:46

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro wrote:

> Czy to masz głównie przed zaśnięciem, czy mija w trakcie chodzenia? Czy
> zmusza do wstania z łóżka?
>
> Makro

Caly czas, jest to na tyle male ze normalne ruchy miesni to niweluja i
nie ma czego odczuwac w trakcie uzywania miesnia, jak spie to tylko..
nie wiem jakby cos po mnie lazilo wielkosci kota, niby nie przeszkadza a
irytuje, wstawac nie musze, spie na fotelu wypelnionym styropianem -
bardziej ergonomicznie sie nie da

10. Data: 2009-02-06 11:27:19

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Czytałam gdzieś artykuł jakiegoś profesora ("czy cuś"), że czekolada nie
> tuczy.

Czekolada nie - ale cukier i tluszcz ktory w niej jest w polaczeniu z
brakiem ruchu tuczy juz bardzo wysmienicie :-)

Pozdro

Maseł

Czy uzywanie mydla ma sens
Zab. hormonalne / guz mózgu