Malo testosteronu

następny post »
From: <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Malo testosteronu
Date: 17 Jun 2002 07:57:32 +0200

Witam !

Mam 21 lat. Jakis czas temu zauwazylem u siebie pod skora sutkow, zgrubienia.
Mam lekka nadwage co powoduje ze moje piersi wygladaja jak u dorastajacej
dziewczynki. Poszedlem do lekarza ktory uznal ze sa to szczatkowe gruczoly
mlekowe. Zlecil kilka badan hormonow i oto wyniki : Wolne FT-4 - 8,27 (N:7,8-
19,4), TSH - 2,25 (N: 0,5-4,2), LH - 3,0 (N: 0,6-8,0) , FSH- 2,5 (N:1,3-22,0) ,
T- 1,2 (N:2,8-8,8 ), E2- 23,4 (N: 10-62).Po obejrzeniu wynikow i wypytaniu o
rozne rzeczy powiedzial ze zdarza sie ze testosteron jest taki niski, a ze z
moimi meskimi odruchami jest wszystko w porzadku to nie ma sie czym martwic.
Bylbym spokojny gdyby nie te (za przeproszeniem) "cycki", ktore mnie bardzo
krepuja. Widzialem cos takiego u chudego faceta i u niego to rowniez powoduje
formowanie sie "zerowek". Chcialbym sie ich jakos pozbyc. Macie moze pomysl
jak ? Czy taki poziom testosteronu (1,2) jest napewno w porzadku ?

Pozdrawiam
lukhor