Malowanie mebli

1. Data: 2005-07-19 09:41:38

Temat: Malowanie mebli
Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę bardzo wdzięczna, jeśli mi poradzicie, na jaki kolor pomalować brzydkie
meble. Pokój dosyć ciemny, ściany są białe, podłoga jasna. My nie jesteśmy
młodzieżą, więc jakaś skrajna awangarda raczej nie wchodzi w grę. Nie mam
pojęcia, jaki kolor wybrać. Dziękuję za wszystkie sugestie. e.

2. Data: 2005-07-19 21:20:33

Temat: Re: Malowanie mebli
Od: Jack Houseman <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

telka wrote:

> [...]
> jesteśmy młodzieżą, więc jakaś skrajna awangarda raczej nie wchodzi w grę.
> Nie mam pojęcia, jaki kolor wybrać. Dziękuję za wszystkie sugestie. e.

W mojej wizji zobaczylem meble o odcieniu zieleni :-)) Ale nie widzac ich
to naprawde ciezko cos powiedziec - mozna by na przyklad pomalowac je
dwukolorowo - np. czarny z brazem. Wtedy moglyby byc ciekawe efekty
wizualne...ale to zalezy od ich wygladu.

Jado

3. Data: 2005-07-21 15:33:30

Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack Houseman" <K...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dwukolorowo - np. czarny z brazem. Wtedy moglyby byc ciekawe efekty
> wizualne...ale to zalezy od ich wygladu.

Dziękuję. Rozważę.

Lodówka tania
sofa KLIPPAN
łazienka-blat?