Malowanie ogrodzenia kutego - czym i podmówówki

1. Data: 2015-04-09 08:35:37

Temat: Malowanie ogrodzenia kutego - czym i podmówówki
Od: Mikołaj <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?
I mam podmórówke - czy ją malować czy wymienić - jak malować to jaka
farba. ( wolałbym malować )
Wygląda to tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35c9bea7612473d2
.html

2. Data: 2015-04-09 23:36:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2015 08:35:37 +0200, Mikołaj napisał(a):

> WItam
> Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=farba+do+element
%C3%B3w+kutych

> I mam podmórówke

A ja "bul" głowy...

--

Ikselka
pewni siebie."

3. Data: 2015-04-10 01:31:16

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja "bul" głowy...

Mikołaj ma (prawdopodobnie) fazę wstępną poważnej zarazy, a w Twojej głowie
jaki płyn wydaje takie dźwięki ? ;)

Pozdr.
JBP

4. Data: 2015-04-10 17:33:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2015 01:31:16 +0200, JBP napisał(a):

> Mikołaj ma (prawdopodobnie) fazę wstępną poważnej zarazy, a w Twojej głowie
> jaki płyn wydaje takie dźwięki ? ;)

Komorówka 3-]

--

Ikselka
pewni siebie."

5. Data: 2015-05-15 09:09:29

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 08:35:42 UTC+2 użytkownik Mikołaj napisał:
> [...]
> Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?
> I mam podmórówke - czy ją malować czy wymienić - jak malować to jaka

Ogrodzenie to najlepiej proszkowo lub zanurzeniowo - oddać do malowania. Albo do
ocynkowania co powinno zapewnić znacznie lepszą ochronę bo warstwa cynku ma szansę
pokryć miejsca do których lakiery nie dotrą. Podmurówkę - jakąś farbą elewacyjną.
Można to najpierw zaimpregować jakimś akrylem lub szkłem wodnym żeby nie piło tej
farby. Na podmurówki można też ewentualnie nałożyć jakieś obróbki blacharskie (może
dzwonić w czasie deszczu) co zabezpieczy je przed przemakaniem, można wyłożyć to
jakimś drewnem egzotycznym, gresem, glazurą, płytami z konglomeratów, obróbkami
kamieniarskimi, pokryć tynkiem żywicznym mozaikowym, płytami ze szkła.... Wszystko
zależy od fantazji i zasobności.

Discount Air Jordan 29 Shoes Air Jordan XX9 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Discount Nike Air Max 2015 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Preparat do drewna do dachu