Malowanie pokoju od północy

1. Data: 2005-07-25 11:10:07

Temat: Malowanie pokoju od północy
Od: "linka_m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę będzie malowany mój pokój. Znajduje się on od północy.
Farby są już kupione. Są to 2 kolory: błękitny i żółty. Ale
teraz brak pomysłu. Czy malować na skos, czy w poziomie, czy w
pionie? Proszę o szybką radę.

2. Data: 2005-07-26 09:41:33

Temat: Re: Malowanie pokoju od północy
Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "linka_m" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Zacznij od dużych kół, potem stopniowo zmniejszaj promień...

3. Data: 2005-07-28 16:32:01

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> pionie? Proszę o szybką radę.
>
> Zacznij od dużych kół, potem stopniowo zmniejszaj promień...

I nie zapomnij zmienić kolorów farb na zieloną i pomarańczową :)

pozdrawiam
Robert

Czerwone meble w kuchni
zacieki na kabinie prysznicowej
Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem
lodowka Samsung inne takiej klasy
Domek letniskowy-całoroczny