Malowanie ponowne płotu - co radzicie

1. Data: 2008-07-16 07:02:53

Temat: Malowanie ponowne płotu - co radzicie
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

3 lata temu pomalowalem drewnianie sztechety drewnochronem z dodatkiem
wosku (3 warstwy) - farba kryjąca. Płot dzisiaj od strony słonecznej
złuszczył się. Północna strona płotu wygląda przyzwoicie.

Chcę ponownie pomalować płot. Oczywiście co się da to zetrę papierem
ściernym, ale podejrzewam że większość starej farby zostanie.

Wychodzi na to że muszę użyć jakiejś farby kryjącej, bo lakierobejce
nie przykryją mi złuszczonych miejsc na sztachetach.

Jakie farby radzicie mi użyć do ponownej renowacji płotu.

Dzięki
arekbil71

2. Data: 2008-07-16 08:20:36

Temat: Re: Malowanie ponowne płotu - co radzicie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@i...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
[...]

Opalić dmuchawą i jeżeli chcesz użyć jakiejś olejnej możesz napuscić
gorącym (w kapieli wodnej) pokostem, a później po oszpachlowaniu pomalować
farbą olejną podkładową a następnie wierzchnią i ewentualnie lakierem
olejnym.
Po opaleniu powierzchnię obrobić papierem ściernym ręcznie (warto kupić
narzędzie do mocowania kawałków papieru z wygodnym uchwytem do trzymania)
bądź mechanicznie - szlifierką taśmową, rotacyjną bądź oscylacyjną. Po tej
obróbce będziesz wiedział czy możesz użyć bejc i lakierów transparentnych,
czy raczej kryjących.

3. Data: 2008-07-16 22:25:33

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Jakie farby radzicie mi użyć do ponownej renowacji płotu.

w Polsce, od zawsze króluje kolor sraczkowaty.
:)

moon

lesny ogrod dla zapracowanych
Obsadzanie dzialki