Malwa

1. Data: 2006-05-18 18:19:37

Temat: Malwa
Od: "Roman G." <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam kłopoty z malwą a dokładniej z "rdzą"
jaka pojawia się na liściach.
Już w ubiegłym roku walczyłem z ta chorobą ale
bez większego rezultatu. Stosowałem różne środki chemiczne . Może ktoś ma
doświadczenie jak walczyć z tą chorobą. Szkoda mi żeby znów malwa została
zniszczna przez "rdzę"
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Roman

2. Data: 2006-05-19 10:27:26

Temat: Re: Malwa
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G."

> [...]
> doświadczenie jak walczyć z tą chorobą. Szkoda mi żeby znów malwa została

dlatego malwy są traktowane jako rośliny dwuletnie, bo je rdza zżera w roku
trzecim ;-)))

--
ewa

3. Data: 2006-05-20 18:59:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e4k6tm$p31$1@nemesis.news.tpi.pl ewa
<m...@l...com> napisał(a):

> dlatego malwy są traktowane jako rośliny dwuletnie, bo je rdza zżera
> w roku trzecim ;-)))

Hejka. Rdza zżera stare żelastwo. ;-) Trzeba porażone malwy pryskać
odrdzewiaczem Dithane co 10 dni. :-)
Pozdrawiam antykorozyjnie Ja...cki

4. Data: 2006-05-20 23:46:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Rdza zżera stare żelastwo. ;-) Trzeba porażone malwy pryskać
> odrdzewiaczem Dithane co 10 dni. :-)

Albo kupic jakas inna nierdzewna rosline ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

Figę dostałam
Lilaki, czy mozna jeszcze przesadzac.