Mały terrorysta

51. Data: 2013-08-01 22:43:02

Temat: Re: Mały terrorysta
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 21:10:37 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Mogłaby Hanka skonkretyzować co rozumie przez określenie "troll"? Bo
> zdaje się w Twoim przypadku na takie miano zasługuje każdy niezgadzający
> się z Twoim światopoglądem - user..

Zle Ci sie zdaje.

Wszelako, niepojetym jest, ze nie-troll moze nazwac szukajace pomocy dziecko szpiclem
i donosicielem, oraz, ze _na trzezwo i nie trollujac_ mozna napisac o tymze dziecku
cos takiego:

"Niepisane prawa (wręcz etyka) to takie że tylko w bardzo wyjątkowych
sytuacjach wypada brudy rodzinne wywlekać na światło dzienne. Uciekać
piszesz? On nie uciekał - on donosił na swoją rodzinę policji... "

52. Data: 2013-08-01 22:44:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-08-01 21:14, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

cperek_znowu_uciekl_na_posterunek_od_pijanej_matki.h
tml#ixzz2ajNfA2HZ

> I jak w ogóle szczyl jeden śmiał w chłody wyłazić nieodzianym i nieobutym.
> Jeszcze mógł się pochorować i narazić rodzinę na niepotrzebne wydatki.

Inna sprawa- to wiargodność "koszernej". Idę się założyć, że co najmniej
połowę zełgali

--

Chiron

53. Data: 2013-08-01 22:47:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Mogłaby Hanka skonkretyzować co rozumie przez określenie "troll"? Bo zdaje
> się w Twoim przypadku na takie miano zasługuje każdy niezgadzający się z
> Twoim światopoglądem - user..
Dokładnie.

--

Chiron

54. Data: 2013-08-01 22:48:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 21:10, Trybun pisze:

> Czy mam sądzić że byłaś (sorry za wyrażenie) jakimś rozpieszczonym
> bachorem, który żałował że nie ma możliwości odegrania się na rodzicach,
> z powodu, choćby nie kupienia ci zabawki której zażądałaś..
> Teraz ja z kolei zapytam - czytałaś tekst? Jakie zarzuty stawiał
> Kacperek babci i mamie - znęcały się nade mną, biły mnie? - nie Kacperek
> poszedł na policję zakablować że mama znowu się upiła i śpi, a pewnie
> tym samym nie może spełniać zachcianek i dogadzać Kasperkowi..

Co Ty masz z tymi zachciankami? "A żołądki jednakowe"? (C) Olga Lipńska
Nie rozumiesz, że dziecku należy się poczucie bezpieczeństwa i możliwość
zaufania najbliższym osobom, które się nim opiekują? A może sam byłeś
tego pozbawiony to i innym odmawiasz?

55. Data: 2013-08-01 22:48:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Role trolla w tym temacie podjal godnie Trybun.
>Nawet mu sie niezle flejmi, jak widze.

No ale czy na tym polega trololowanie, że ma się zdanie inne niż moze nawet
wszyscy? Jesteś pewna, że to dobra definicja trollingu?

--

Chiron.

56. Data: 2013-08-01 22:53:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Zle Ci sie zdaje.
Uważam podobnie. Z całą wręcz pewnością- to nie trolling.

> [...]
>sytuacjach wypada brudy rodzinne wywlekać na światło dzienne. Uciekać
>piszesz? On nie uciekał - on donosił na swoją rodzinę policji... "
Sporo racji ma. A ja się idę załżyyć, że to wymysł- kaczka dziennikarska.
Dzieci bite, poniewierane- nie chadzają na policję- to są fakty. Na policję
chodzi gówniarz podburzony przez: internet, Wyborczą, kolegów, nauczycieli,
etc. Taki, który szuka np zemsty na starych za coś.

--

Chiron

57. Data: 2013-08-01 22:53:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 16:30, Trybun pisze:

> Ale dlaczego?, nikt przecie nie zarzuca notorycznego niezajmowania się
> dzieckiem tej matce. Posiadanie dziecka ma ją ubezwłasnowolniać, do
> tego stopnia że na alkohol może sobie tylko popatrzeć?

Bez kozery powiem TAK. A jak się ktoś nie umie powstrzymać, to niech
odda dziecko na "przechowanie". Rodzinie albo państwu.
No ale czegóż wymagać od mieszkańców kraju, w którym spory procent
przychodów pochodzi z akcyzy.

58. Data: 2013-08-01 22:54:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-01 22:44, Chiron pisze:

> Inna sprawa- to wiargodność "koszernej". Idę się założyć, że co najmniej
> połowę zełgali

Dopóki XLa będzie cytować koszerną, to będzie ona wiarygodna. Tup.

59. Data: 2013-08-01 23:15:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dopóki XLa będzie cytować koszerną, to będzie ona wiarygodna. Tup.

Aicha- Małgosia zrobiłą sobie przerwę. Nie wiem, co tam do niej masz- ale
wydaje mi się, że dasz radę z tym poczekać do jej powrotu

--

Chiron

60. Data: 2013-08-02 00:22:53

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Aicha- Małgosia zrobiłą sobie przerwę. Nie wiem, co tam do niej masz-
> ale wydaje mi się, że dasz radę z tym poczekać do jej powrotu

Bęcwał. Jak kobieta wyraża się uszczypliwie o innej w rozmowie z tobą -
to znaczy że próbuje cię wyrwać.

Dębska

Baczność niewolniku!
Szczęśliwość a somatyka
po kieląku
Przyszłość Polski
Tzw "grzybiczy holocaust": 100.000 napromieniowanych dzieci sefardyjskich