Małżeństwo niedoskonałe

11. Data: 2004-03-19 12:34:38

Temat: Re: Małżeństwo niedoskonałe
Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c37hdt$70a$1@news.onet.pl...

> Niezupełnie o to mi chodziło. Myśl moja była mniej więcej tego rodzaju,
> że również te związki, które nie pokrywają się z naszymi wyobrażeniami o
> związkach doskonałych, moga być udane i satysfakcjonujące. I w druga
> stronę: nie zawsze związek, który się wydaje na pierwszy rzut oka
> idealny (harmonia, pełna zgodność, żadnych awantur itd) akurat taki w
> rzeczywistości jest. To, że ludzie się ranią czasami, że się ze soba nie
> zgadzają nie musi świadczyć o braku miłości.

Ale może o tym świadczyć.
Dobrze zrozumiałam przytoczony przez Ciebie cytat,
a prawdy w nim zawarte są znane od dawna, więc nie jest
to dla mnie niczym odkrywczym. I często tak sobie właśnie tłumaczymy
wszelkie zakręty naszych związków.

>(.........)
> No to współczuję.

Zupełnie niepotrzebnie :). On uwielbia teraz spacery z nami
(tzn. ze mną i naszą córeczką ), i czasami to obie wolałybyśmy,
żeby już nie chciał z nami tak często spacerować ;).

> Generalizować można, pewnie, tylko po co? Wiesz chyba przecież, że nie o
> to mi w tym chodziło. Twój mąż nie lubi spacerować, mój unika tanecznych
> imprez jak dziabeł święconej wody, a ja za cholereę nie dam się namówić
> na wypad na ryby o bladym świcie. No i o czym to świadczy? Czy to wpływa
> na jakość związku albo zmniejsza jego szansę na trwanie?

Według mnie wszystko wpływa na jakość związku....

Pozdrawiam wiosennie :)
- cloudic -

12. Data: 2004-03-19 12:44:40

Od: Myszka <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia wrote:

> Jeżeli możesz to powiedz do jakich wniosków sama doszłaś? Czy jest
> możliwa taka przyjaźń, o której pisałaś?

Nie mam pojęcia. Ta okazała się niemożliwa z wielu względów, przede
wszystkim on (ale to zrozumiałam sporo później) wcale nie chciał się
"przyjaźnić". A przynajmniej nie tylko.

Ale to wciąż trwa, ta historia wciąż się toczy, więc trudno powiedzieć
jakie będzie zakończenie. Pracujemy razem, widujemy się kilka razy w
tygodniu i obserwuję zmiany zachodzące w naszych wzajemnych relacjach.
Kiedy nasza przyjaźń okazała się niewypałem i kiedy powiedziałam, że w
takiej formie, jak on sobie to wyobraża, nie jest to możliwe, prawie w
ogóle ze sobą nie rozmawialiśmy. Potem pojawiły się tematy służbowe i
tak stopniowo powracamy do "normalności". Ale zdaję sobie sprawę, że
nigdy nie będzie tak jak przedtem: nie będzie szczerych rozmów, nie
będzie bliskości ani porozumienia bez słów:). Głównie z tego powodu, że
ja mu już nie ufam. Ale brak mi tego.....

--
Myszka

"Ich bin von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt"

depresja u ojca [dlugie]
gdzie na terapie malzenska?
Podział majatku-szukam adwokata z Łodzi
Dylemat ... ?