Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE

1. Data: 2002-07-05 20:48:11

Temat: Re: Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>wiadomosci > Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
>

>padam do nozek Ciotuchno
>
>Mechcia
>czy ja jeszcze moge do Szanownej pani mowic Ciotuchno???

ja jestem CIOCIA Mechci a nie zadan ciotuchna do jasnej
anielki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-07-05 20:48:36

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci > ja jestem CIOCIA Mechci a nie zadan ciotuchna do jasnej
> anielki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

> [...]
> powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
> biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L

dobrze juz dobrze Ciociu Mechci A Nie Ciotuchno Do Jasnej Anielki

Mechcia
ta od Cioci ale Nie Od Ciotucny Do Jasnej Anielki

1. Data: 2002-07-05 21:04:16

Od: " Markos" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> napisał(a):

> Uzytkownik "Art Plazewski." <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci >
> Ja za to sciera dostaje...

> mam nadzieje
>

> Mechcia
> piwa bym sie napila
>
> Ja piję Twoje zdrowie.
Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-05 21:04:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

!!!!!!!!!!!!!!!

>OK Ciot....tj Pani Kerowniczko Szanowna...
>;->>>>>>
>
>Art(Gruby).
>Abyssus abyssum invocat.

gdzie moja sciera do jasnej cholery! jak nie podziala, to , slowo
daje, przypale cygarem

1. Data: 2002-07-05 21:09:16

Od: " Markos" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> napisał(a):

> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci > ja jestem CIOCIA Mechci a nie zadan ciotuchna do jasnej
!!!!!!!!!!!!!

> dobrze juz dobrze Ciociu Mechci A Nie Ciotuchno Do Jasnej Anielki
>
> Mechcia
> ta od Cioci ale Nie Od Ciotucny Do Jasnej Anielki
>
> W zasadzie mógłbym spytać kto jest czyim krewnym.
Byłoby to właściwsze pytanie.
A może Szanowni Grupowicze nie bardzo wiedzą co to TRUFLE.
Czy ja zadałem pytanie po mongolsku, że nikt nie zrozumiał o co pytam.

Pozdrawim,
Markos

1. Data: 2002-07-05 21:25:33

Temat: Re: Re: Mam jutro gosci przywiozą TRUFLE
Od: " " <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@y...com (Ewa, siostra Ani) napisał(a):

> Przeciez wszyscy wiedza, ze trufla jest rodzajem pieczarki.
> Howhg.
>
> podpisano:
> Winetou

Winetou rzekł niczym Unkas.

Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-05 21:35:26

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-05 21:37:41

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Trufle (grzyby) sa jednym z cudow swiata....Bardzo, bardzo drogie....
Trufle (czekoladki) to takie ....czekoladki (nadziewane cukierki
czekoladowe
obtoczone w kakao)
Obecnie obserwujesz klasyczne (i czeste na na p.r.k ) zjawisko
offtoppicowania... Ja osobiscie bardzo to lubie jak sobie tak ludzie robia
gadu-gadu bez przyczyny. Mnie juz tez na przyklad klawiatura swedzi zeby
napisac
ze Ciocia Trysia powinna dostac Larousse'm po glowie za obrone sledzi i
tunczykow (sledzie to rozumiem ale innych ostryg nie). Taki toto lokalny
urok
tej grupy...
Jezeli chcialbys czegos sie o truflach grzybach dowiedziec to troche jest
tego w
Archiwach grupy ale nie za duzo (drogie cholerstwo).

Markos a écrit :

> [...]
!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-07-06 03:32:05

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>Uzytkownik "Art Plazewski." <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci >
>Piwa ???? Weryfikacja wieku....

>od jakiegos czasu moge spozywac napoje alkoholowe.
>

>Mechcia

Czy ktos to moze zweryfikowac??? Ciot....eeee Kerowniczka Najjasniesza
sie nie liczy....
;->>>>>

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-06 03:39:03

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

" Markos" <j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>A mo?e Szanowni Grupowicze nie bardzo wiedz? co to TRUFLE.
>Czy ja zada?em pytanie po mongolsku, ?e nikt nie zrozumia? o co pytam.
>
>Pozdrawim,
>Markos

Moglbys nam powiedziec??? Bardzo prosimy....
>:-{

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

czat - nikt
Malakser
Sprzedam Mięso Strusia w półtuszach schłodzone 68 zł/kg -80kg.
Wedzenie ryb...
Jeszcze raz o wedzeniu.