Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...

1. Data: 2009-10-23 09:30:46

Temat: Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ważne. Wazne, że moja wnusia Kaliope, hrabianka Sas jest fantastyczna,
inteligentna operuje stosownie do wieku trzema językami płynie przechodząc z
jednego na drugi np. odpowiadając po hiszpańsku na zapytanie po polsku lub
angielsku. To odbywa się w dowolnym kierunku. Jak na wiek ma bogate
słownictwo i zrozumienie wielu spraw ponad wiek.

2. Data: 2009-10-23 11:52:55

Temat: Re: Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
> na zapytanie po polsku lub angielsku. To odbywa się w dowolnym
> kierunku. Jak na wiek ma bogate słownictwo i zrozumienie wielu spraw

1. Wszystkie dzieci są nasze :)
2. Dzieci przyszłością narodu :))
3. "Takie będą Rzeczypospolite jakie młodzieży naszej wychownie"

PS. Trzeba być czujnym, bo licho nie śpi...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

3. Data: 2009-10-23 11:57:21

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
> 2. Dzieci przyszłością narodu :))
> 3. "Takie będą Rzeczypospolite jakie młodzieży naszej wychownie"
>
> PS. Trzeba być czujnym, bo licho nie śpi...

Moje dzieci nie należą do NASZości.
Wnuki tym bardziej.

4. Data: 2009-10-23 12:17:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Moje dzieci nie należą do NASZości.
> Wnuki tym bardziej.

Mimo to dobrze im życzę.
Ktoś powiedział, że młode pokolenia są jak strzała wypuszczona z łuku.
Łucznik nadaje tylko pęd, a strzałę niesie wiatr.
TU: wiatr dziejowy... /Edward Robak* z Nowej Huty/

5. Data: 2009-10-23 12:46:15

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> angielsku. To odbywa się w dowolnym kierunku. Jak na wiek ma bogate
> słownictwo i zrozumienie wielu spraw ponad wiek.

No to gratulacje ;)
Cieszę się po trochu z Waści radości ;)

6. Data: 2009-10-23 12:52:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Łucznik nadaje tylko pęd, a strzałę niesie wiatr.
> TU: wiatr dziejowy... /Edward Robak* z Nowej Huty/

Przedłużenie wytrysku.

7. Data: 2009-10-23 13:08:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Przedłużenie wytrysku.

Może i radość podobna, ale z innej sWery.
Mojego wytrysku w tym nie ma. :) /Robakks/

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa
MOJA PORADA NA ZIMĘ...