Mam problem z dzieckiem!Pilne!

1. Data: 2004-06-08 13:06:24

Temat: Mam problem z dzieckiem!Pilne!
Od: "matias" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem Ciotką 15-letniej Asi i obecnie przebywa ze mna,więc to ja zajmuję
się jej wychowaniem. Od dluższego czasu mam z nią problemy, mianowicie coraz
częściej nie wraca do domu na noc. Mam podstawy by podejrzewac ją o
spożywanie narkotyków(amfetamina). Z toważystwem w jakim się znalazła ja
osobiście nie chcialabym mieć nic wspólnego. Są to ludzie starsi od niej o
5-6 lat, podejrzewam że zdobywają pieniądze w nielegalny sposób. Moja
siostrzenica potrzebuje zmiany otoczenia i ciągłej obserwacji.
Chciałabym ją umieścic w szkole zamkniętej, odizolowując ją w ten sposób od
dotychczasowego towarzystwa, bowiem to one jest najprawdopodobniej przyczyną
dużych problemów. Nie daje sobie sama z nią już rady, nie chce ze mną
rozmawiać, zamyka się w sobie. Myślę że taka szkoła pomogła by jej wrócic do
relnego świata. Potrzebuję adresów bądź jakichkolwiek informacji o tego typu
szkołach.
Z góry dziekuję za pomoc!
Patrycja

--E50594001E40.1086708582/fargo.cgs.pl--
ReSent-Date: Tue, 8 Jun 2004 18:40:49 +0200 (CEST)
ReSent-From: "Moderowator Grupy Pl.Soc.Uzaleznienia" <p...@t...eu.org>
ReSent-To: p...@u...pl
ReSent-Subject: Mam problem z dzieckiem!Pilne!
ReSent-Message-ID: <P...@f...cgs.pl>

2. Data: 2004-06-21 12:16:02

Temat: Re: Mam problem z dzieckiem!Pilne!
Od: "edyta" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jakiego regionu Polski jestes??

Edyta

3. Data: 2004-06-28 21:29:13

Od: "_Q_" <_...@...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> relnego świata. Potrzebuję adresów bądź jakichkolwiek informacji o tego

po pierwsze jakie sa dowody ze owa asia spozywa narkotyki? to ze wychodzi w
nocy na dyskoteki wcale nie jest rownoznaczne z uzaleznieniem od amfetaminy,
chociaz rzeczywiscie niektorzy "pseudoimprezowicze" biora "fete". jakie sa
objawy uzaleznienia? jakie sa dowody na to, ze jej towarzystwo to dealerzy?
to ze zarabiaja, nie zawsze oznacza, ze nielegalnie. moze po prostu
siostrzenica nie mogla odnalezc sie wsrod rowiesnikow-dzieci i wybrala
starsze od siebie towarzystwo, byc moze takie wlasnie jej odpowiada i z
takimi ludzmi najlepiej sie porozumiewa - poznala ich pani? moze pozory myla
a w rzeczywistosci sa to normalni, zwykli ludzie jak inni... Jakich
problemow przyczyna jest to towarzystwo? Prosze nie zapominac ze pani
siostrzenica jest _CZLOWIEKIEM_ a kazdy czlowiek uwieziony i obserwowany,
pozbawiony prywatnosci coraz bardziej probuje uciekac - wiec obserwacja i
zamkniecie sa najgorszym rozwiazaniem. jesli rzeczywiscie siostrzenica
zadaje sie z nieodpowiednim towarzystwem i rzeczywiscie zazywa narkotyki -
sa na to dowody - nalezy jej pomoc - przede wszystkim pomoc zrozumiec ze to
co robi jest zle. nastepnie umiescic ja na odwyku i pozwolic znalezc nowe,
lepsze towarzystwo do wychodzenia na imprezy. to na tyle z mojej strony
pisze to z doswiadczenia moze sie myle bo kazdy przypadek jest przeciez inny
ale wyslanie wbrew woli do jakies szkoly jest jednym z najgorszych rozwiazan
w tej sytuacji... :(

Zaszyłem sie... co dalej?
Ja akoholik
Kiedy?