Mamona

1. Data: 2002-09-25 15:43:27

Temat: Re: Mamona
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amsatl$65p$...@n...tpi.pl...

> Nic z tego! Krzyk podnioslby sie dopiero wtedy!
> Pzdr. Dorota

Znaczy nie przyznasz sie ze to bys zrobila czy tez bys tego nei zrobila?:)

Ves

1. Data: 2002-09-25 16:03:59

Temat: Re: Mamona- ach te kobiety!
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amsb1u$6r2$...@n...tpi.pl...

> tez

> Tak, i Kopernik, a nawet Maria Curie-Sklodowska:).

Eh... ciemnosc widze, ciemnosc...

Ves

1. Data: 2002-09-26 12:04:38

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "luke" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> naprawde sie tobie wydaje, ze kasa dla _kazdego_ ma duza wartosc?
> dla niektorych ludzi ma srednia a dla jeszcze innych niska(chociaz
> pewnie masz trudnosci z wyobrazenie sobie tego heh) .
> a zwiekszanie sumy nic nie zmienia
>
> --
> Pozdrawiam,
> Luke

Cale szczescie, ze dotarles tu z otsiecza! :)
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-09-26 12:41:01

Od: luke <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-26 16:26:32

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik luke <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amuv8s$l7m$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
> dla niektorych ludzi ma srednia a dla jeszcze innych niska(chociaz
> pewnie masz trudnosci z wyobrazenie sobie tego heh) .

Poddaję się, ale mnie nie przekonaliscie :)
To wy macie idealsityczną pogląd na świat!

ves

1. Data: 2002-09-26 23:13:06

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

luke <k...@p...pl> writes:

> [...]
> dla niektorych ludzi ma srednia a dla jeszcze innych niska(chociaz
> pewnie masz trudnosci z wyobrazenie sobie tego heh) .

czy ci sie to podoba czy nie, zmienia, i to jeszcze jak.

nie twierdze, ze nie ma ludzi, dla ktorych ofiarowanie np. 10 mliardow
dolarow nic by nie zrobilo.
pewnie sa tacy, ewenementy i wyjatki sa zawsze.

niemniej nie zmienia to faktu, ze kazdy jest przekupny, to tylko
kwestia ceny i tego, jakie komus zaoferujesz mozliwosci oraz
usprawiedliwienia.

kazdy ma jakis slaby punkt, jakis swoj konik.
kasa ma to do siebie, ze wiekszosc z tych slabosci moze zaspokoic, bo
nawet jesli nie jest to cos bezposredniego, to w konsekwencji na kase
da sie przeliczyc.

pewny np. jestes, ze twoja zona a i ty sam nie poszlibyscie na taki
uklad, ze ty przespisz sie z jakas panienka albo ona z facetem, a w
zamian za to jestescie urzadzeni do konca zycia, razem z waszymi
dziecmi i mozecie sobie mieszkac w dowolnym punkcie globu?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-09-27 09:02:01

Od: luke <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <m...@p...ninka.net> Nina M. Miller napisał(a):

> czy ci sie to podoba czy nie, zmienia, i to jeszcze jak.

zaraz dojdziemy do tego że nie zawsze

> nie twierdze, ze nie ma ludzi, dla ktorych ofiarowanie np. 10 mliardow
> dolarow nic by nie zrobilo.
> pewnie sa tacy, ewenementy i wyjatki sa zawsze.

i o takich właśnie mówię

> niemniej nie zmienia to faktu, ze kazdy jest przekupny, to tylko
> kwestia ceny i tego, jakie komus zaoferujesz mozliwosci oraz
> usprawiedliwienia.

człowiek z natury jest skłonny do błędów, ale od jego woli zależy jak postąpi
nie mówię, że _tylko_ od woli, ale niektórzy mają silniejszą wolę inni słabszą
dla niektórych złamanie przysięgi (przed Bogiem czy ludźmi) ma większe
znaczenie dla innych mniejszą

> [...]
> kasa ma to do siebie, ze wiekszosc z tych slabosci moze zaspokoic, bo
> nawet jesli nie jest to cos bezposredniego, to w konsekwencji na kase

dla niektórych ludzi przyjęcie dużej sumy za złamanie jakiejś zasady
która stała bardzo wysoko w hierarchii wartości, była głęboko zakorzeniona,
może powodować tak duży dyskomfort, że ze względu na ten dyskomfort
nie podejmą się tego.(interpretacja w teorii Wilczka;)
poza tym w ten sposób otrzymuje się bilet do piekła, co dla osoby
głęboko więrzącej powoduje silny lęk przed przyjęciem tej kasy i złamaniem
zasady (interpretacja moja;)

> pewny np. jestes, ze twoja zona a i ty sam nie poszlibyscie na taki
> uklad, ze ty przespisz sie z jakas panienka albo ona z facetem, a w
> zamian za to jestescie urzadzeni do konca zycia,

moge powiedziec ze jestem pewny, co mi szkodzi hehehe
ale tak serio - nie przyjmując tej kasy i tak będę żył szczęśliwiy
chyba czerpię przyjemność z drogi a nie celu a i może uczciwe dochodzenie
do czegoś sprawia mi bardzo dużo frajdy

> razem z waszymi
> dziecmi i mozecie sobie mieszkac w dowolnym punkcie globu?

e tam, że niby w ten sposób zapomnę jak tam się znalazłem?

nie mówię że jestem święty hehe, ale zdaje sobie chociaż sprawę
że dla niektórych ludzi dobra duchowe są nieporównywalnie
cenniejsze od dóbr materialnych
a że żyjemy w społeczeństwach bardzo konsumpcjonistycznych
większość ludzi zwraca głównie uwagę na dobra materialne,
a dobrami duchowymi się nie zajmuje i o nie _nie_zabiega_
(nie chodzi mi o słuchanie muzyki poważnej, i chodzenie do opery;)

Luke

1. Data: 2002-11-24 21:42:02

Temat: materialow do pracy: " Człowiek kreatywny w aspekcie psychologicznym"
Od: G N O M <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - poszukuje jakis materialow do pracy na temat " Człowiek
kreatywny w aspekcie psychologicznym" i bylbym naprawde dozgonnie
wdzieczny gdyby ktos mnie chociaz ukierunkowal gdzie mam szukac
materialow, poniewaz musze napisac prace swojej dziewczynie a w
lokalnej bibliotece w Bedzienie nie ma nic na ten temat :-((.

Re: Alkohol
Re: Witam:-))
psycholog
www.belda.prv.pl