Mamy pierwszy zamach terrorystyczny

1. Data: 2017-05-28 00:38:46

Temat: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Sytuacja z minuty na minutę stawała się coraz bardziej napięta. Protestujący w
obronie spektaklu zaczęli krzyczeć, że wylano żrący płyn. Na miejsce przyjechała
karetka. Okazało się, że poparzona została jedna z pracownic teatru.

Substancję rozlały osoby, które weszły na seans poprzedzający "Klątwę". - Wychodząc
zaczęli krzyczeć i wylali żrący, pieniący się płyn - mówi Radek Mirski, asystent
reżysera.

Pierwszy raz środowiska skrajnej prawicy posunęły się do fizycznej przemocy i
terroru. Możemy śmiało powiedzieć że 27 mają 2017 skrajna prawica w Polsce dokonała
pierwszego aktu terrorystycznego."

"Atakując przypadkowe osoby żrącą substancją narodowcy postawili się w jednym szeregu
z terrorystami tzw Państwa Islamskiego.

Sprawę ataku prowadzi stołeczna policja, badany jest monitoring i nagrania.
Wszystkie osoby, które widziały sprawców rozlewających żrącą substancję prosimy o
kontakt z policją lub przesłanie nam informacji, zdjęć lub filmów, które mogą
doprowadzić do schwytania sprawców ataku.

Sympatycy ONR już ogłosili że narodowcy rozlali żrącą substancje "tylko" by zatruć
powietrze, ludzie mieli się poparzyć przypadkiem."

2. Data: 2017-05-28 00:48:12

Temat: Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> "Możemy śmiało powiedzieć że 27 mają 2017 skrajna prawica w Polsce
> dokonała pierwszego aktu terrorystycznego."

Pierwszy był inny:
http://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze
-pis,311

3. Data: 2017-05-28 00:53:26

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież to wina Kaczyńskiego bo chorzy psychicznie szybciej reagują na nienawiść
którą rozpętujecie i chciał zabić polityka z PO tylko biuro było zamkniete a Pisowcy
zamykali, kto sieje nienawiść zbiera wiatr.

Boimy się terrorystów wśród uchodźców, a oni są wśród nas. "Skrajnie prawicowy
terroryzm nie miał lepszego czasu"

Przyzwyczailiśmy się myśleć o terroryzmie, mając przed oczami muzułmańskiego fanatyka
w wysadzającego się w powietrze w tłumie. A przecież terroryzm to "umotywowane,
planowane i zorganizowane działania, podejmowane z naruszeniem istniejącego prawa w
celu wymuszenia od władz państwowych i społeczeństwa określonych zachowań".

- Takie zagrożenie ze strony skrajnej, nacjonalistycznej prawicy w Polsce jest. Mamy
z tym do czynienia już od wielu lat. Odnotowuje to przecież "Brunatna Księga"
Stowarzyszenia "Nigdy Więcej". Co roku opisuje się w niej nawet kilkuset ataków
agresji. Od profanacji obiektów kultu, przez pobicia, po zabójstwa - ocenia prof.
Pankowski. - Tendencja do takich działań w naszym kraju jest wciąż rosnąca.
Radykalizacja języka nienawiści, jak i aktów przemocy postępuje - stwierdza ekspert.
I przypomina, że właśnie to, a nie organizowanie się kolejnych ekstremistycznych
grup, powinno budzić największe obawy. W efekcie może bowiem dojść do takich
wydarzeń, jak te Oslo i wyspy Utoya z 2011 roku, gdzie Anders Breivik zamordował 77
osób, a rannych w jego zamachach zostało kolejne 319. Tego wszystkiego dokonał jeden
terrorysta.

4. Data: 2017-05-28 00:55:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 00:48:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Pierwszy był inny:
> http://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze
-pis,311

Po drodze jeszcze był Bruno Kwiecień i ten z garnkiem we Wrocławiu.
Tego typu groźne ekscesy są po obu stronach. A ja nie chcę wojny domowej.

5. Data: 2017-05-28 01:00:31

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> [...]

Po drodze jeszcze był Bruno Kwiecień i ten z garnkiem we Wrocławiu.
Tego typu groźne ekscesy są po obu stronach. A ja nie chcę wojny domowej.

To nie był terror, terror to zorganizowana akcja przez grupę, zaplanowana, wykonana,
to wczesniej byli frustraci, chorzy psychicznie a nie terroryzm..........

.to jest terroryzm..

Nakręcony przez Martina Scorsese film Ostanie kuszenie Chrystusa stał się obiektem
wielkich kontrowersji jako atakujący religijne uczucia chrześcijan. Obrazoburczy
obraz wywołał różnorakie reakcje, w tym zasadnicze potępienia za strony
przedstawicieli wielu chrześcijańskich kościołów, którzy uznali go za przekroczenie
dopuszczalnych granic ekspresji artystycznej. Nie skończyło się jednak na
potępieniach.

W 1988 roku obrzucono koktajlami Mołotowa paryskie kino Saint Michel, w którym akurat
pokazywano wspomniany film. W zamachu rannych zostało trzynaście osób, cztery stanęły
w płomieniach i doznały ciężkich poparzeń, jedna była w stanie ciężkim. Był to tylko
jeden z kilka terrorystycznych zamach związany z projekcjami filmu Scorsese, które
przeprowadzili chrześcijańscy fundamentaliści.

6. Data: 2017-05-28 01:21:20

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> " Sytuacja z minuty na minutę stawała się coraz bardziej napięta.

Wszystko się uspokoi jak pogonią Hankę z ratusza. Strumyk z kaską się
wysuszy i teatr zacznie puszczać właściwe spektakle:)

> Wychodząc zaczęli krzyczeć i wylali żrący, pieniący się płyn

Ta, i sprzątaczka dotknęła tego żrącego pieniącego się płynu, baju baju.

7. Data: 2017-05-28 02:01:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

-pis,311

> Po drodze jeszcze był Bruno Kwiecień i ten z garnkiem we Wrocławiu.
> Tego typu groźne ekscesy są po obu stronach. A ja nie chcę wojny domowej.

Niestety, jest ona nieunikniona. Niemcy o to dbają - chcą bratnio wspomóc w
razie.

8. Data: 2017-05-28 02:03:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

> Wszystko się uspokoi jak pogonią Hankę z ratusza. Strumyk z kaską się
> wysuszy i teatr zacznie puszczać właściwe spektakle:)

Bo rozwiązania najprostsze są najlepsze.

9. Data: 2017-05-28 02:55:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 00:48, Ikselka pisze:

> Pierwszy był inny:
> http://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze
-pis,311

Jesteś zdrowo jebnięta. Pislam się skończy, to was wyłapią i z pierdla
nie wyjdziecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-28 09:33:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

-pis,311

> Jesteś zdrowo jebnięta. Pislam się skończy,

Jeśli. Kwiatuszku. Jeśli.

> to was wyłapią i z pierdla
> nie wyjdziecie.

To mówisz, że "wy" szykujecie narodowi wolność? - musimy "was"
zapobiegawczo wyłapać...

Cipomóżdże.
W sumie...
Teatr