Mamy pierwszy zamach terrorystyczny

11. Data: 2017-05-28 09:40:13

Temat: Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 02:02:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
-pis,311

> Niestety, jest ona nieunikniona. Niemcy o to dbają - chcą bratnio wspomóc w
> razie.

Wojna oznacza niszczenie dóbr kultury.
Czy ktoś jeszcze pamięta o Pakcie Roericha dotyczącym ich zachowania i obrony?

12. Data: 2017-05-28 09:43:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

-pis,311

> Wojna oznacza niszczenie dóbr kultury.
> Czy ktoś jeszcze pamięta o Pakcie Roericha dotyczącym ich zachowania i obrony?

Czy kiedykolwiek jakiekolwiek pakty powstrzymały wojny? No nie bądź
śmieszny.

13. Data: 2017-05-28 09:47:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 09:43:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

-pis,311

> Czy kiedykolwiek jakiekolwiek pakty powstrzymały wojny? No nie bądź
> śmieszny.

Tu nie chodzi o pakty, ale o postawę.
Mahatma Gandhi potrafił pokojowo doprowadzić do niepodległości Indii.
Martin Luther King bez wojny potrafił zrównać w prawach w Ameryce różne
rasy człowieka.

14. Data: 2017-05-28 09:58:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mahatma Gandhi potrafił pokojowo doprowadzić do niepodległości Indii.
> Martin Luther King bez wojny potrafił zrównać w prawach w Ameryce różne

Tylko że oni nie mieli do czynienia z ideologią muzułmańską w natarciu. Nie
ma dialogu z tą ideologią - nie jest to ideologia dialogu.

15. Data: 2017-05-28 10:07:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 09:58:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tylko że oni nie mieli do czynienia z ideologią muzułmańską w natarciu. Nie
> ma dialogu z tą ideologią - nie jest to ideologia dialogu.

Jeżeli chodzi tobie o ideologię salaficką, to się zgadzam.
No ale ideologia ta jest popularna głownie w krajach arabskich.
Co z resztą islamu?

16. Data: 2017-05-28 10:18:12

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:e2a83492-3054-4866-a654-e6df21af2553@googlegrou
ps.com...

> [...]
> razie.

Wojna oznacza niszczenie dóbr kultury.
Czy ktoś jeszcze pamięta o Pakcie Roericha dotyczącym ich zachowania i

=======

Ten nie pamiętający "ktoś" to Niemcy

--
Chiron

17. Data: 2017-05-28 10:21:24

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:d543327e-948b-4acd-aacc-b6010d92c444@googlegrou
ps.com...

> [...]

Jeżeli chodzi tobie o ideologię salaficką, to się zgadzam.
No ale ideologia ta jest popularna głownie w krajach arabskich.

====
Jeśli chodzi o mnie, to- za wyjątkiem polskich tatarów (o których pisałeś)-
można zapakować ich wszystkich na statki- i przetransportowac na Saharę.
Chyba, że sami zechcą odjechać w dal.
A jak chcą zostać- to niech wskażą źródła przychodu- wiesz, kaskę na
utrzymanie rodziny. Wystarczy, że ktoś się zobowiąże takiego zatrudnić- nie
ma sprawy. Albo- islamski biznesmen, który tu chce inwestować.

--
Chiron

18. Data: 2017-05-28 10:24:18

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.05.2017 um 02:55 schrieb Kviat:

-pis,311

> Jesteś zdrowo jebnięta. Pislam się skończy, to was wyłapią i z pierdla
> nie wyjdziecie.

Jestem wiekszym realista. Kiedys sie skonczy, a gorliwi wyznawcy
zapomna, ze byli wyznawcami i beda glosili wolnosc, rownosc i
braterstwo. A czy po upadku Systemu w Polsce pozostali komunisci? No
moze paru. Jaruzelski, Kiszczak, Urban, bo inni okazalo sie, ze byli
przeciw, krytykowali, chcieli zmian itd.
U nas natomiast robi sie nudno. Byly nadzieje, ze AfD zrobi porzadek, a
tu nic z tego. :-) Wpierw wypieprzyli zalozyciela, pozniej glowna i
sympatyczna szefowa (urodzila niedawno dziecko, wiec ma zajecie), w
lokalnych ogniwach biora sie za lby (w Norymberdze groza sobie sadami),
a ostatnia gwiazda partii Alice kompletnie odleciala jak zaproponowala
zakaz chust na glowy. FB zalewaja zdjecia Elzbiety II w chustce, Angeli,
Melanii i innych u papieza, facetow w strojach pirackich, zakonnic itd.
Zartownisie podpowiadaja specjalne zezwolenia ze wzgledu na pogode,
zakon, karnawal, lysine, bole zebow lub uszu, raka. :-) U was powaznie,
a u nas smiesznie. :-)

http://tinyurl.com/y95bntrn

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

19. Data: 2017-05-28 10:50:23

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky
użytkownik Lord Gender napisał:
> " Sytuacja z minuty na minutę stawała się coraz bardziej napięta.

Wszystko się uspokoi jak pogonią Hankę z ratusza. Strumyk z kaską się
wysuszy i teatr zacznie puszczać właściwe spektakle:)

> Wychodząc zaczęli krzyczeć i wylali żrący, pieniący się płyn

Ta, i sprzątaczka dotknęła tego żrącego pieniącego się płynu, baju baju.

Nic się nie skończy bo buractwo nienawidzi kultury, bo jest dokładnie tym co kultura
wartościuje jako skrajna patologia. Kultura opisuje cechy negatywne, wady,
konsekwencje wad, a z tego składa się ten plebs przed teatrem, skupisko wszystkich
wad, dla którego kultura to wróg bo nie racjonalizuje żeby z wad robić cnoty jak
zakłamane kołtuńskie buractwo.

20. Data: 2017-05-28 11:15:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======

> Ten nie pamiętający "ktoś" to Niemcy

Mało tego, teraz chcą, żeby o ich wyczynach nie pamiętać.

Cipomóżdże.
W sumie...
Teatr
Strachy