Mamy pierwszy zamach terrorystyczny

31. Data: 2017-05-28 22:12:14

Temat: Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
0px-Piero_Manzoni_Artists_shit.jpg

> Nie zgadzam się. Gdzie takim Manzonim do Jędrka Warchoła!

Ludzie wszystko połkną - nawet g..., jeśli tylko jakiś artysta się na tym
podpisze.

Byłam na wystawie Goyi. Szumnie zapowiadana wystawa "kilkuset prac". No No,
specjalnie pojechaliśmy te 200 km.
I co? Żenada. Ściany obwieszone seryjnie zarobkowo produkowanymi przez
niego naturalistycznym ilustracjami do ówczesnej prasy brukowej, a ich
tematyka to np. "zarżnięta prostytutka - ciało odnalezione w kanale",
"bójka na końskim targu", "powóz rozjechał świnię".

A ludzie - oglądali toto z nabożnym minami, krocząc powoli i w skupieniu,
jakby mieli jakimś nieostrożnym krokiem zdeptać okruchy Sztuki... No istny
cyrk. Stałam i obserwowałam tę parodię. Po pięćdziesiątym rysunku
wyszliśmy.

32. Data: 2017-05-29 06:13:54

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky
> [...]

bardziej jest niz sztuka.

Za spalenie kukły Sorosa jest grzywna, nie będzie więc defekacji pod krzyżem.

No przecież o takich jak ty jest gówno w puszce, nie jest dziwne że tak ciebie
dreczy, bo symbolizuje bezmózgi elektorat pisu odziani na podobienstwo ludzi w
kolorowe sweterki i disco pola na jarmacznym zebraniu, własnie gówien w puszce. Jak
patrzę na takiego Waszczykowskiego to widzę wieprza w garniturze, nie dziwie że
artyscie że dla niego symbolizujecie gówno w puszce.

33. Data: 2017-05-29 06:22:49

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- pokaż cytowany tekst -
Kiedys bylo jednak gorzej. Nosiles kolorowa koszule, byles wrogiem,
dlugie wlosy obcinano, w miasteczku pojawil sie czarny, to pol
miasteczka leciala ogladac, biskup dzieciom opowiadal o spotkaniach z
kolegami biskupami i ci czarni inaczej pachnieli, ale to byli koledzy
biskupi, a kosciele akademickim wisiala lista polecanych filmow
(wszystko autentyczne!). :-)
Towarzystwo urodzone i wychowane w tych pipidowkach doszlo do wladzy i
ksztaltuje gusta mas. Troche to znowu potrwa, zeby to odkrecic. ;-)

A u nas upadek obyczajow! Ludzie nie okratowuja sobie mieszkan i
balkonow, gated communities znamy z Ameryki Lacinskiej, rano nie
cwierkaja alarmy samochodowe, w piwnicy susza sie ubrania, lenie zamiast
parkowac samochody w garazach, stawiac rowery do piwnic (nie ma zwyczaju
na balkonach) parkuja na ulicy i na drugi dzien one stoja! :-) A nie
chwalac sie przyznam, ze wstydzilem sie przed trzema laty gdy kupowalem
auto, ze nie jest mercedesem, bmw lub chociaz audi jak w okolicy i
garazu. :-) Upadamy! :-)

,,Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem".
- pokaż cytowany tekst -

W baroku kler scenurował polską kulturę praktycznie do dewocjonaliów, co jest jedną z
przyczyn upadku Polski, bo kultura to wiedza i tożsamosć narodowa . Buraki obecnie
drą ryja o prawdziwym polactwie bo polakami nie są, gdyż nienawidzą kultury, która
odpowiada za tożsamość narodową. Te ataki na teatr to dokładnie pokazują że atakują
obcą sobie kulturę polską, a tym samym służą obcym siłą przeciwko Polsce,
egocentrycznym interesom instytucji. Buractwo nie jest spolonizowane i skrajnie
wrogie Polsce, tym samym to ci pobiegnie do Putina lub interes Watykanu kosztem
polaków, a co krytyczne oceny ich idoli, to ryczą przeciwko Polsce. Tak jak za komuny
taki plebs pisowski bił tych co protestowali o Dziady zdjęte przez PZPR.

34. Data: 2017-06-06 18:29:22

Temat: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, to byla woda swiecona.