Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)

1. Data: 2003-10-29 08:38:42

Temat: Re: Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

A ja wrzucilam (na probe) cos swiatecznego i te 4 pory roku, co tak dobrze
sie "sprzedaja" na koreanskim forum. Dla Was free :-)))

Magda N.

1. Data: 2003-10-29 09:01:33

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz tylu osobom nie udaje sie zalogowac
wiec:

1.Uruchamiamy wincommandera i stajemy myszka np. w oknie po lewej stronie
2.Naciskamy czerwona ikonke FTP
3. Po otworzeniu sie okienka "polacz z serwerem FTP" naciskamy klawisz
NOWE POLACZENIE
4. w polu sesja wpisujemy: np. robotki ( co kto chce)
5. w polu nazwa hosta: ftp://xjanmar.dyndns.biz
6. w polu uzytkownik: robotki
7. w polu haslo: reczne
8. przyciskamy Ok
9. w bialym okienku "Polacz z serwerem ftp" stajemy myszka na nazwie
ktora wpisalismy w pkt. 4 i naciskamy klawisz POLACZ
10. czekamy az sie polaczy z serwerem
11. w lewym oknie ukazuja nam sie katalogi, pliki ..
12. stajemy na pliku np. anioly i klawiszem F5 kopiujemy ten plik na
nasz dysk ( do prawego okna)
13. Jak chcemy wgrac na serwer to robimy odwrotnie :)

Mysle ze fajnym pomyslem jest, ze dziwczyny zakladaja katalogi ( klawisz
F7) ze swoim nickiem.

Mam nadzieje, ze teraz uda sie kazdemu zalogowac :)

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-10-29 09:11:32

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Myszka07" <e...@p...onet.pl> :

> Ja narazie nie mam co tam wrzucic bo musze sobie skaner podlaczyc ale
> wy jak macie ochote i macie co wrzucac to bardzo prosze:) server jest
> od mojego znajomego :):)

Szczerze radziłabym poinformować znajomego, że jest to niezgodne z prawem
- żeby po prostu był świadomy ryzyka, które podejmuje. Nawet jeżeli wie,
że robótki to mało - bo osoby, które się tym zajmują są po prostu
niezorientowane w temacie i nie zdają sobie sprawy, że skanowanie wzorów
robótek to takie samo łamanie ustawy o prawach autorskich jak kopiowanie
programów czy zgrywanie muzyki do mp3.

Owszem, jeżeli nikt się tym nie zainteresuje i nie doniesie gdzie trzeba
jest duże prawdopodobieństwo, że nie będzie żadnych konsekwencji. Na to
jednak bym nie liczyła - wszędzie znajdzie się ktoś złośliwy lub też ktoś,
któremu łamanie praw autorskich się nie spodoba - a z tego już mogą być
problemy.

Poprzedni serwer miałam ja jak mieszkałam w akademiku. Jeżeli masz
wątpliwości co do legalności takiego przedsięwzięcia mogę Ci przesłać
fragmenty z konsultacji z prawnikiem w zakresie łamania praw autorskich
przez taką działalność.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-29 09:13:07

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <n...@p...fm> :

> Nawet
> jeżeli wie, że robótki to mało - bo osoby, które się tym zajmują są po
> prostu niezorientowane w temacie

Przepraszam, zjadło mi nie - miało oczywiście być :osoby, które się tym
nie zajmują :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-29 11:08:34

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz w tym anonimie padł niejako posrednio moj nick,postanowilam
napisac pare słow od siebie.

Bella,piszesz ,ze sie znasz ale jednak raczej nie.....gdybysie znała...tak
jak sie znaja (naprawde)niektore grupowiczki,ktore,powiedzmy,maja wiedze
zawodowa w tym kierunku wiedziałabys ,ze podawanie hasła i loginu (!) do
czyjegos prywatnego serwera na publicznym forum jest czyms-co informatycy
nazywaja niemalże zbrodnia!!!!!!! Twoj administrator serwera powinien
popełnic obecnie harakiri!!!!!!!!!

Wez pod uwage jeszcze jeden fakt................serwer był i działał kiedys
i skoro....został unicestwiony.......to byly ku temu bardzo ważne powody!!!!
Ten anonim mowil Ci w pewnym sensie prawde.....bo serwer nie został
zlikwidowany sobie ot tak!!!!!!A ty nawet nie chcesz znac argumentow
dlaczego,chociaż Monga dostatecznie jasno sugeruje ci sytuacje a z jej
wypowiedzi i postow w archiwum jasno wynika czyj był ten serwer-wiec
skoro osoba jakby najbardziej zainteresowana tematem cos takiego Ci pisze,
to nie sadzisz,ze powinnas w tym momencie czerpac z jej doswiadczenia?
Ale ryzyf fizyk,Twoje życie,Twoje pieniadze na ewentualne grzywny,Twoje
(potencjalne) znajomosci z prawnikami i Temida...........Twoj wybor :))
Pozdrawiam
Pusia nieustannie zakawowana

1. Data: 2003-10-29 11:49:34

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-29 12:08, Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
> Ale ryzyf fizyk,Twoje życie,Twoje pieniadze na ewentualne grzywny,Twoje
> (potencjalne) znajomosci z prawnikami i Temida...........Twoj wybor :))

Pusiu!

Jeszcze jedna kawka na zdrowie :)

To nie moj serwer, nie moj list i nie mam pojecia o jakim anonimie
piszesz. ???????

Post o serwerze, z podaniem hasla i loginu napisala myszka07
poniewaz grupowiczki nie wiedzialy jak sie zalogowac to wyjasnilam
nigdzie sie nei wymadrzam ze "sie znam"

Pusiu przeczytaj jeszcze raz watek od poczatku
Ja nie mam z tym NIC WSPOLNEGO :)

pozdrawiam
b.

1. Data: 2003-10-29 11:51:58

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl >napisała:<ciach i ciachu
ciach o serwerku>

> Ja nie mam z tym NIC WSPOLNEGO :)

Sorry Beluniu kochana,oczywiscie,ze adresatem mego postu była
MYSZKA07...!!!!!!!!!!!!

.....po prostu reka napisała,za szybko nie czekajac na glowke hihihih,chyba
za mało kawki dzisiaj wypiłam jeszcze :))))
Pusia niedokawowana chyba

1. Data: 2003-10-29 12:01:00

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-29 12:51, Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
>
> .....po prostu reka napisała,za szybko nie czekajac na glowke hihihih,chyba
> za mało kawki dzisiaj wypiłam jeszcze :))))

:)) nie ma problemu :)

pozdrawiam
b.

1. Data: 2003-10-29 12:14:35

Od: "Karolina " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale super!

Niestety ja nie mam skanera... :-( Ale jak się dorobię, to na pewno coś
wrzucę - do tego czasu, może będę miała coś w swoich zbiorach, bo na razie to
i tak nic nie mam ciekawego :-(

Całuski,
Karolina (Bydgoszcz)

Jesteście SUPER!

1. Data: 2003-10-29 16:02:04

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podawanie hasła i loginu (!) do
> czyjegos prywatnego serwera na publicznym forum jest czyms-co informatycy
> nazywaja niemalże zbrodnia!!!!!!! Twoj administrator serwera powinien
> popełnic obecnie harakiri!!!!!!!!!

Tak sie sklada ze sama jestem informatykiem .
Mysle ze ludzie maja wieksze problemy i wieksze sprawy zeby sprawdzac jkakis
tam katalog na jakism tam serwerz i sprawdzac czy to nasze wlasne rzeczy czy
moze skopiowane .. zreszta jak juz mowilam kopiowanie fragmentow ksiazek
jest dozwolone wiec nawet jak ktoraz z waz wrzuci tam jakis wzor z jakiejs
tam gazety to chyba to nie jest przestepstwo.

Jesli nie chcecie sciagac czy wrzucac wzorkow bo sie boicie to nikt was do
tego nie zmusza . Sa tysiace serewrow na ktorym sa nielegalne rzeczy , mp3
czy filmy wiec mysle ze jak ktos sie bedzie dobieral to wlasnie do takich -
pewnych przestepstw a nie do tego ze jakis tam wzrorek jakies chustki jest
na tym wlasnie serwerku . rozumie jakby tam byla cala gazeta zeskanowana.
ale biorac pod uwage fakt ze czase ksiazki mozna kserowac to i czesc gazety
mozna kserowac.

No i czy ktora z was moze mi podac aktykul i kodeks ktory tego zabrania?????

pozdrawiam
Myszka07

[ szydełko]-Koronki brugijskie
Re: [xxx]- swiateczne motywy