Margaryny antycholesterolowe

1. Data: 2018-05-21 10:43:59

Temat: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

Praktykowaliście, faktycznie obniżają poziom cholesterolu?

2. Data: 2018-05-21 12:55:03

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL

3. Data: 2018-05-21 16:19:11

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Praktykowaliście, faktycznie obniżają poziom cholesterolu?

Na nosa, a raczej pszez wyczucie własnego samopoczucia - tak, działają i to
całkiem skutecznie.
Badań nie robię, bo się boję, że lekarska mafia wyssie ze mnie resztki krwi.
(pobierano mi bez mojej zgodny np 120ml krwi)
Wydaje mi się także, testując na sobie,
że wybierając pomiędzy margarynami,
lepiej działają te ze znaczkiem serduszka,
niż np te ze wskazaniem na oczka, albo na kości itp.

Poza tym doskonale działa odpowiednia dieta.
Do najbardziej znanej grupy będą tu należeć cykoria, graifruit, truskawki,
szczypiorek, cebula...
herbatki antyholesterolowe (też z marketu), granaty ....
i inne.
Tu propaganda w TV jest na miejscu, tyle, że odnosi się do człeka horego,
zwykle na wątrobę.

Ta antyholesterolowa propaganda dla zdrowego - jest okrobnie szkodliwa.
Dawniej po zjedzeniu tego typu produktu po prostu ciężko bym się
rozhorowała,
ale normalnie to ja miałam holesterol poniżej normy.

Dlatego stosując margarynę lepiej jednak mieć nieco masełka.
Co i raz człowieka najdzie by zjeść, pewnie z powodu nerek,
ale czytałam, że wątrobowcy powinni koniecznie co dzień jeść odrobinę masła.
Więc nie wiem na co to masło, ale że niezbędne w małej ilości to pewne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-05-22 13:45:06

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-21 o 10:43, Trybun pisze:

> Praktykowaliście, faktycznie obniżają poziom cholesterolu?

Tak generalnie
https://www.youtube.com/watch?v=Rh9jqmWza_s

5. Data: 2018-05-24 09:22:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-21 o 16:19, Stokrotka pisze:

> [...]
> masła.
> Więc nie wiem na co to masło, ale że niezbędne w małej ilości to pewne.

Czyli to niekoniecznie oszustwo? "Na nosa" to trochę za mało aby płacić
7-8 razy więcej niż za normalną margarynę. , tu efekt musiałby być i na
papierze.

Tak ogólnie z tym cholesterolem to sprawa trochę złożona. Np
amerykańskie normy dopuszczają sporo wyższy poziom.. Mowa oczywiście o
tym "złym" cholesterolu.

6. Data: 2018-05-24 09:58:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Czyli to niekoniecznie oszustwo? "Na nosa" to trochę za mało aby płacić
> 7-8 razy więcej niż za normalną margarynę. , tu efekt musiałby być i na
> papierze.

Płacić 7-8 razy więcej za chemicznie utwardzany olej GENERALNIE?!
Naprawdę wierzysz, że toto Ci zmniejszy cholesterol bez dużych zmian
dietetycznych?

--
XL

7. Data: 2018-05-24 10:31:57

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Czyli to niekoniecznie oszustwo? "Na nosa" to trochę za mało aby płacić
> 7-8 razy więcej niż za normalną margarynę. , tu efekt musiałby być i na
> papierze.

To nie prawda, że 7-8 razy więcej niż za zwykłą margarynę.
Zwykła margaryna w stałej spszedaży to około 3,5zł za 200-300g.
Ta na serce to 6,5zł do 13 zł za 400g.
6,5 zł w promocji, a na te możesz polować, wyjdzie, że tyle samo.
Bez polowania masz 13 zł za 400g, czyli 6,5zł za 200g czyli 2 razy drożej, a
nie 7-8 razy drożej.
A i tak śladowo taniej niż masło, lub tyle co masło.

Co do utwardzania i tego BARDZO złego tłuszczu trans.
Te margaryny to już inna tehnologia, więc tego trans praktycznie nie ma,
a jak jest to i tak polskie normy są surowe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2018-05-24 10:48:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-24 o 09:58, XL pisze:

> Płacić 7-8 razy więcej za chemicznie utwardzany olej GENERALNIE?!
> Naprawdę wierzysz, że toto Ci zmniejszy cholesterol bez dużych zmian
> dietetycznych?

No nie wiem. Ponieważ nikt w domu nie używa margaryny do pieczywa, to
takie pudełko 400g powinno mi wystarczyć na jakiś miesiąc. Alternatywą
jest Zocor, cenowo prawie to samo co taka margaryna. Ale z całą gamą
zagrożenia - może być to i żółtaczka, rozpad mięśni i naprawdę cała masa
innych niepożądanych efektów, facetowi nawet piersi mogą urosnąć..
Margaryna "anty" to roślinne sterole, w niczym nie mogą zaszkodzić.

Sama dieta to niestety za mało aby obniżyć i utrzymać niski poziom
cholesterolu.

9. Data: 2018-05-24 11:01:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-24 o 10:31, Stokrotka pisze:

> [...]
> Te margaryny to już inna tehnologia, więc tego trans praktycznie nie ma,
> a jak jest to i tak polskie normy są surowe.

Nie mam, na dzień dzisiejszy w słupeckim Tesco "zwykła" margaryna
"Słoneczna" 2,6zł/kg, Benecol (antycholesterolowa) 16.5 zł za 0.4kg.

Z czego ten wniosek o złym tłuszczu? Jest naukowo udowodnione szkodliwe
oddziaływanie tłuszczy utwardzonych na konsumenta?

10. Data: 2018-05-24 13:05:21

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, May 24, 2018 at 10:46:04 AM UTC+2, Trybun wrote:

> [...]
> Margaryna "anty" to roślinne sterole, w niczym nie mogą zaszkodzić.
>
> Sama dieta to niestety za mało aby obniżyć i utrzymać niski poziom

Jadłem to i piersi mi nie urosły.

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków